Weepee administratie

Voor alle voice over ip gerelateerde onderwerpen kan je hier terecht
Plaats reactie
yvesvn
Premium Member
Premium Member
Berichten: 484
Lid geworden op: 20 okt 2010, 14:21
Locatie: Schilde
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 3 keer

Iemand een idee hoe je je pers gegevens bij Weepee kunt aanpassen ?
Ik heb hun al verschillende emails gestuurd voor een adreswijziging
er gebeurt spijtig genoeg NIETS

yves
Fritzbox 7690 en traag Internet Edpnet 16/3 :evil:
Telenet: TV Samsung QE65S95B
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Google Pixel 9pro -Proximus/JIM
INTERNET: EDPNET
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 18459
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
Bedankt: 3755 keer
Recent bedankt: 9 keer
Provider

Ik zou mij daar niet druk om maken, jouw adres bij WeePee is niet zo belangrijk ...
Zolang WeePee geen toegang tot de hulpdiensten aanbiedt, heeft het verkeerde adres in hun database toch geen gevolgen?
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

De laatste dagen heb ik hier al verschillende dingen gelezen over WeePee... van geen reactie tot diensten die gewoon niet meer werken.

Geen goed teken als je het mij vraagt...
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

@r2504: Was altijd al zo hoor. Dus niets om je zorgen over te maken :) Via twitter vaak snellere support
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6885
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 282 keer

misschien kijken ze daar wel te veel naar TV... :-D
Scarlet Loco, OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Zoals Tim zegt : via twitter krijg je sneller respons... Altijd al zo geweest.

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
lion51
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 nov 2009, 12:21
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 72 keer

yvesvn schreef:Iemand een idee hoe je je pers gegevens bij Weepee kunt aanpassen ?
Ik heb hun al verschillende emails gestuurd voor een adreswijziging
er gebeurt spijtig genoeg NIETS

yves
Geen zorgen maken duurt meestal een week of twee
Adres is niet echt belangrijk maar zal wel worden aangepast
Het klopt als er echt problemen zijn ofwel direkt bellen tijdens hun uren naar hun nummer ofwel via twitter
Via email of hun ticketsysteem gaat echt traag

Wat voip betreft ben ik wel heel tevreden over gebruik alleen na updates kunnen er wa foutjes gebeuren maar dat meld je best dan via hun twitter account
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”