[

Come again?? Paypal, credit kaart. Mogelijkheden genoeg om in Frankrijk te betalen me dunkt.Goztow schreef:Jack hoe ga je ze dan betalen in Frankrijk?
[Post made via mobile device ]
Heu,... Wat is er mis met een (elektornische)kookwekker (of gsm) te gebruiken voor dit probleem? Je zet je plaat gewoon op, zet de wekker in op 3u bvb en dat werkt toch ook? Allez, zo maak ik thuis toch stoofvlees. Ik blijf dan ook altijd in de buurt als ik kook. (Maak op het werk net iets te veel kookincidenten mee door potten en pannen en broodroosters onbeheerd achter te laten.Jack Daniels schreef:Timer moest voldoende lang kunnen gaan. Zowat alle modellen gaan tot 99 minuten, dat was te kort voor mij.
Dat is nu net de bedoeling van die ingebouwde timer: dat ik er niet hoef bij te blijven uren aan een stuk en dat ik rustig boodschappen kan doen ondertussen. En nee, ik heb geen schrik van kook accidenten. Zit een beveiliging ingebouwd die er voor zorgt dat de plaat automatisch uitschakelt. En ja, het is mij al eens overkomen. Geen gebruik gemaakt van de timer weliswaar maar stomweg vergeten de kookplaat af te zetten en gaan slapen. Toen ik de volgende ochtend opstond had de kookplaat zichzelf netjes uitgeschakeld. En jouw voorbeeld van stoofvlees, dat is op een dik uur klaar. Ik heb het over fond trekken (wildfond, rundsfond, gevogeltefond...) en laten uitdampen. Of eventueel 's avonds opstarten en tijdens de nacht laten inkoken. Daar heb je uren voor nodig. Maar allé, als gediplomeerd kok zal ik het zeker bij het verkeerde eind hebben?Slafes schreef:Heu,... Wat is er mis met een (elektornische)kookwekker (of gsm) te gebruiken voor dit probleem? Je zet je plaat gewoon op, zet de wekker in op 3u bvb en dat werkt toch ook? Allez, zo maak ik thuis toch stoofvlees. Ik blijf dan ook altijd in de buurt als ik kook. (Maak op het werk net iets te veel kookincidenten mee door potten en pannen en broodroosters onbeheerd achter te laten.Jack Daniels schreef:Timer moest voldoende lang kunnen gaan. Zowat alle modellen gaan tot 99 minuten, dat was te kort voor mij.)
lijkt me eerder 9 min langer dan 1,5h te zijn...Jack Daniels schreef:99 minuten te weinig. Dat is iets minder dan drie en een half uur.