Persoonlijke gegevens
*** stuur een berichtje voor mijn contactgegevens ***
ICT-gerelateerde opleidingen
12/2012 - nu Cisco Certified Network Associate (CCNA) - VDAB Haasrode
Goede kennis van: OSI en TCP/IP model, IPv4, IPv6, VLSM, CIDR, DHCP, DNS, VLAN, VTP, STP, port security, PPP, HDLC, statische en dynamische routing. Beperkte kennis van Windows Server 2008.
09/2012 - nu Avondopleiding Graduaat Telecommunicatietechnieken - Groep T Leuven: o.a. mobiele netwerken en Cisco corporate VoIP
09/2012 – 01/2013 Voltooide zelfstudie cursussen: Windows 7, Word 2010, Excel 2010, Basisbegrippen elektriciteit.
Schooljaar 1998 - 1999 1ste jaar Bachelor Toegepaste Informatica - KHK Geel
Middelbaar tot 1998 Boekhouden - Informatica - KA Mol
Andere praktische ICT-ervaring en kennis
• Een vriend van mij is geëmigreerd naar Thailand. Ik zorgde dat hij daar bereikbaar blijft op een gewoon Belgisch vast nummer, zonder dat hij technische voorkennis heeft.
• Specifieke VoIP kennis: hardware van Siemens, AVM, CISCO SPA en Grandstream ATA’s, CISCO CME router (virtueel in GNS3), protocol SIP - H.323 - RTP, software 3CX, mobile voip csipsimple, hosted voip PBX via pbxes.org
Andere opleidingen
Schooljaar 1999 -2002 Professionele Bachelor Sociaal werk - optie Personeelswerk
bij de Hogeschool Antwerpen, Antwerpen
2001: stage personeelsdienst Vaco in Geel
2002: stage trajectbegeleidingsdienst VDAB in Mol
Ervaring
augustus 2009 – december 2011
Assistent in projectbeheer bij de FOD Personeel en Organisatie - Hier stond ik samen met collega’s in voor de administratieve en juridische voorbereiding van de documenten die gebruikt worden in het kader van de publicatie en gunning van overheidsopdrachten.
mei 2004 – augustus 2009
Vacatureconsulent bij VDAB in Genk, en later in Vilvoorde - In deze job trachtte ik vacatures zo snel mogelijk in te vullen door individuele contacten met zowel werkgevers als werkzoekenden, en collectieve infosessies voor grote groepen van werkzoekenden.
december 2002 – mei 2004
Maatschappelijk assistent bij de dienst arbeidstrajectbegeleiding van het OCMW / de Werkwinkel van Turnhout - Hier begeleidde ik leefloongerechtigde OCMW-klanten naar tewerkstelling en deed ik een concrete verbetering inzake de samenwerking tussen VDAB en OCMW die in hetzelfde gebouw (de Werkwinkel) gevestigd waren.
Talenkennis
Nederlands: moedertaal
Engels: vlotte kennis, schrijven en spreken
Frans: basiskennis – geslaagd in taaltest artikel 8 bij Selor
Extra
- grote leerhonger
- kan blind typen
- sociaal ingesteld
- hulpvaardig
- rijbewijs B
- flexibel ingesteld
Praktisch: de opleiding bij VDAB stopt 10 juli 2013. Ongeveer half augustus zou ik mijn CCNA certificeringexamen nog willen afleggen, dan pas heb ik mijn kortingsvouchers van VDAB en CISCO.
Prijs: overeen te komen