Junior Network Engineer - Support Medewerker

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
freakske_b
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 4 keer

CURRICULUM VITAE

Persoonlijke gegevens

*** stuur een berichtje voor mijn contactgegevens ***

ICT-gerelateerde opleidingen

12/2012 - nu Cisco Certified Network Associate (CCNA) - VDAB Haasrode
Goede kennis van: OSI en TCP/IP model, IPv4, IPv6, VLSM, CIDR, DHCP, DNS, VLAN, VTP, STP, port security, PPP, HDLC, statische en dynamische routing. Beperkte kennis van Windows Server 2008.
09/2012 - nu Avondopleiding Graduaat Telecommunicatietechnieken - Groep T Leuven: o.a. mobiele netwerken en Cisco corporate VoIP
09/2012 – 01/2013 Voltooide zelfstudie cursussen: Windows 7, Word 2010, Excel 2010, Basisbegrippen elektriciteit.
Schooljaar 1998 - 1999 1ste jaar Bachelor Toegepaste Informatica - KHK Geel
Middelbaar tot 1998 Boekhouden - Informatica - KA Mol

Andere praktische ICT-ervaring en kennis

• Een vriend van mij is geëmigreerd naar Thailand. Ik zorgde dat hij daar bereikbaar blijft op een gewoon Belgisch vast nummer, zonder dat hij technische voorkennis heeft.
• Specifieke VoIP kennis: hardware van Siemens, AVM, CISCO SPA en Grandstream ATA’s, CISCO CME router (virtueel in GNS3), protocol SIP - H.323 - RTP, software 3CX, mobile voip csipsimple, hosted voip PBX via pbxes.org

Andere opleidingen

Schooljaar 1999 -2002 Professionele Bachelor Sociaal werk - optie Personeelswerk
bij de Hogeschool Antwerpen, Antwerpen
2001: stage personeelsdienst Vaco in Geel
2002: stage trajectbegeleidingsdienst VDAB in Mol

Ervaring

augustus 2009 – december 2011
Assistent in projectbeheer bij de FOD Personeel en Organisatie - Hier stond ik samen met collega’s in voor de administratieve en juridische voorbereiding van de documenten die gebruikt worden in het kader van de publicatie en gunning van overheidsopdrachten.

mei 2004 – augustus 2009
Vacatureconsulent bij VDAB in Genk, en later in Vilvoorde - In deze job trachtte ik vacatures zo snel mogelijk in te vullen door individuele contacten met zowel werkgevers als werkzoekenden, en collectieve infosessies voor grote groepen van werkzoekenden.

december 2002 – mei 2004
Maatschappelijk assistent bij de dienst arbeidstrajectbegeleiding van het OCMW / de Werkwinkel van Turnhout - Hier begeleidde ik leefloongerechtigde OCMW-klanten naar tewerkstelling en deed ik een concrete verbetering inzake de samenwerking tussen VDAB en OCMW die in hetzelfde gebouw (de Werkwinkel) gevestigd waren.

Talenkennis

Nederlands: moedertaal
Engels: vlotte kennis, schrijven en spreken
Frans: basiskennis – geslaagd in taaltest artikel 8 bij Selor

Extra

- grote leerhonger
- kan blind typen
- sociaal ingesteld
- hulpvaardig
- rijbewijs B
- flexibel ingesteld

Praktisch: de opleiding bij VDAB stopt 10 juli 2013. Ongeveer half augustus zou ik mijn CCNA certificeringexamen nog willen afleggen, dan pas heb ik mijn kortingsvouchers van VDAB en CISCO.

Prijs: overeen te komen :-D
internet en TV: Proximus Flex Pack met FritBox 7590 Pro als modem/router, inclusief TV (beta OS van Fritz)
voip: OVH
GSM: Hey!Telecom 5€ voor onbeperkt bellen, smsen en 15gb
krisken
userbase crew
userbase crew
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

2 boterhammen met choco per dag? :-) En nen kouden coca :)

Ontopic : véél succes met je sollicitaties!

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 243 keer
Bedankt: 765 keer
Recent bedankt: 6 keer

Een beetje cv bijsturing, want de VDAB is daar een notoire ramp in, net nog gehoord van een ingenieur die af en toe sollicitaties afhandelt.

Uw opgedane ervaring weghalen uit uw opleidingen en bovenaan plaatsen, da's namelijk de info die goud waard is. Daar uw andere praktische ervaring bij, en daar mag alle kennis bij die je opdeed in opleidingen.

Daarna uw opleidingen, samengeplakt. Ni te veel extras daartussen.

Daarna werkervaring (dus gewoon opsomming jobs), omgekeerd chronologisch is goed, daar mogen uw stages ook bij. Niet relevante stages en jobs mogen desgewenst weggelaten worden. Maak het alleszins wel duidelijk in welk kader de stages waren (Welke job deed je daar?).

Zeker niet meer dan 1 recto-verso A4. Zie dat in de footer van het blad je naam staat op de achterkant.

Qua personal details, in de IT branche is Linked In zeker geen onbekende, dus zet er gerust de URL naar je linkedin bij.
Indien eigen wagen, zeker vermelden.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew

En op de eeuwige vraag: met of zonder foto?

Zonder foto, tenzij je je persoonlijk aanbiedt ergens, dan kan je best een cv'tje met foto achterlaten zodat men herinnert wie je bent.

Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Ik stel me toch wel vragen als je onderstaande in één en dezelfde CV ziet.
Zorg dat je daar een goed antwoord op hebt, succes.
freakske_b schreef:CURRICULUM VITAE
grote leerhonger
freakske_b
Pro Member
Pro Member

Astralon schreef:Ik stel me toch wel vragen als je onderstaande in één en dezelfde CV ziet.
Zorg dat je daar een goed antwoord op hebt, succes.
grote leerhonger
Ik heb daar een heel goed antwoord op :-D
internet en TV: Proximus Flex Pack met FritBox 7590 Pro als modem/router, inclusief TV (beta OS van Fritz)
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 53 keer

Viel me ook op. Wel eerlijk natuurlijk, maar ik vraag me dan ook altijd af: waarom informatica geprobeerd en toch niet doorgegaan? Was het toch niet wat de student verwacht had. No offence, maar een pak studenten beginnen informatica omdat ze Facebook en games leuk vinden, en ze horen dat ICT'ers gewild zijn en zo goed verdienen. Velen haken dan af na 1 jaar wegens toch niet zo'n interesse in de techniek, geen aanleg,...

Als ik dan zie dat er een sociale richting gekozen wordt als opleiding na het eerste jaar, vraag ik me af of de kandidaat écht wel geïnteresseerd is in Informatica. Ik bedoel van een technische opleiding naar iets sociaal... da's een hele stap. Voor mij persoonlijk is het belangrijk dat iemand écht geïnteresseerd is in zijn (ICT) job, bereid is om bij te leren, enz. Vind ik nog belangrijker dan behaalde diploma's. Bij mij zou je dus al lichtjes negatief beoordeeld worden (ik weet het, het zijn vooroordelen, maar toch).

Nogmaals: ik probeer niemand af te breken, maar misschien toch eens nadenken om dat ene probeerjaar informatica weg te halen? Hoewel dat natuurlijk weer een soort van "liegen" is op je CV...

Disclaimer: ik heb gelukkig niks te doen met het selecteren van kandidaten voor jobs, dus bovenstaande is puur mijn persoonlijke mening. Mss hebben echte rekruteerders hier wel een heel andere mening over.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 347 keer

Ik kan u niet helpen met solliciteren maar ik neem wel de tips hier mee voor mijn eigen CV :P

Sent from my Lumia 900 using Board Express
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 87 keer

Ik studeer dit jaar af en ben ook op zoek gegaan naar een job (*). Ik heb tijdens mijn zoektocht enkele mensen gesproken die mij handige tips gegeven heb, namelijk
  • Maar een chronologisch overzicht van je opleidingen. HR-managers willen namelijk in één oogopslag zien wat je de voorbije jaren hebt gedaan. Maar hierbij wel onderscheid tussen opleidingen en werkervaringen.
  • Probeer je ICT-kennis gestructureerde op te lijsten, niet enkel een lange lijst, maar werk met categorieën.
    Bijvoorbeeld:
    Netwerk: DHCP, DNS, ...
    VOIP: ...
    Servers: ...
  • Vermijd gave omschrijvingen zoals "sociaal ingesteld", "leergierig", maar geef voorbeelden/toepassingen.
    Bijvoorbeeld: 5 jaar jeugdbeweging
    HR-managers weten dan zelf wel dat je sociaal ingesteld bent en ze weten ineens ook meer over uw persoonlijkheid. Als je geen voorbeelden geeft, is de kans groot dat je een vraag krijgt in de zin van "En waarom ben je sociaal ingesteld?".
  • Verberg geen feiten. Als er bijvoorbeeld een jaar ontbreekt op je cv, is de kans groot dat ze dat vragen. Wees gezond eerlijk.
  • Een foto is altijd wenselijk, of dat wordt toch gezegd. Zeker als je op gesprek wilt gaan. Sommige managers doen heel de dag gesprekken en bekijken 's avonds nog eens alle cv's en zo zien ze meteen het verband want een naam vergeet je snel.
  • ...
Deze tips heb ik gekregen. Ik vermoed ook dat je je cv hier zonder lay-out hebt geplaatst met als doel een job te vinden (en geen tips voor een cv opstellen). Ik zou verder eens kijken op
* LinkedIn (ik krijg daar regelmatig een voorstel)
* ITJobBoard
* de typische jobkanalen: Randstad, Jobat, ...
En laat je niet afschrikken door de "vereiste profielen". Ze stellen steeds de "droomkandidaat" voor, die in werkelijkheid moeilijk te vinden is. En onthou: "Jij wilt werken, maar zij willen ook iemand goed vinden".

In ieder geval veel succes!!!!

(*) Ik heb ondertussen al een job gevonden. Ik ben geen IT'er, maar een ingenieur met IT-kennis, en ga ook niet werken als typische IT'er. Dus mogelijks zijn mijn opmerkingen niet relevant voor jouw jobkeuze.
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 685 keer
Recent bedankt: 8 keer
Provider

Een bedrijf is altijd op zoek naar Superman.
Doe je niet voor als een superman als je dat niet bent. Je valt dan vroeg of laat toch door de mand en je zou blij moeten zijn dat het dan vroeg tijdens de solicitatie is en niet terwijl je al aan het werk bent.

Zorg ook dat je weet wat er op je CV staat, zodat je niet uit de lucht valt als er iets over gevraagd wordt.

Zelf heb ik altijd een CV van 1 A4 gehad en als ze meer willen weten, moeten ze me maar uitnodigen. Tot nu toe heeft me dat nog geen windeieren gelegd. Maar ik ben dan ook geen jobhopper.

Geef in een gesprek ook gewoon toe als je iets niet weet, maar geef ook aan dat je erover wil bijleren. (tenzij je dat niet wil natuurlijk :))

Hoe je het ook draait of keert, met een beetje ervaring en gezond verstand bestaat er geen Rocket-Science in de IT.

Succes met zoeken.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 347 keer

En ik moest men CV langer maken omdat het maar een A4 was. Iedereen zegt iets anders, bedrijven vroegen meer dan een A4, school vroeg een A4, VDAB had ook zijn zegske en op den duur weet je het zelf niet meer.
Met men huidige mag ik tenminste al op gesprekken gaan dus das toch al iets :).

Sent from my Lumia 900 using Board Express
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 173 keer
Bedankt: 103 keer

Tips:
Volgorde aanpassen (opleidingen&diploma's), met je werkervaring zou je toch een deftig cv moeten kunnen opstellen ? grote leerhonger ? o.a. ? dan pas heb ik mijn kortingsvouchers van VDAB en CISCO (relevant) ?
Beter je CV laten schrijven dan zelf opstellen.
Kan je ook met niet cisco apparatuur overweg voor netwerken ?
Hobbyprojectjes avm, spa, grandstream etc zijn niet relevant (zo kan ik er wel honderd opnoemen) en maken geen indruk.
• Een vriend van mij is geëmigreerd naar Thailand. Ik zorgde dat hij daar bereikbaar blijft op een gewoon Belgisch vast nummer, zonder dat hij technische voorkennis heeft.
=> weglaten, niets bijzonders (tenzij je een helpdesk fct wilt doen mss)
Als je in Brussel wilt gaan werken (24x7) moet dat toch wel lukken via een of ander consultancy of selectiebureau (voor een habbekrats).
Wordt zelf geregeld gecontacteerd op linkedin (consultancy firma's) en heb ook geen Bachelor toegepaste informatica.
Bwt het CCNA certificaat kun je niet behalen bij de VDAB voor zover ik weet, je moet naar een officieel Pearson Vue examencenter: edit staat onderaan je bericht.
Netwerkjobs zijn niet zo goed betaald, systeembeheer ligt beter in de markt.
Als je met deze CV een job kunt bemachtigen dan zal ik verbaast zijn.
Laatst gewijzigd door Sub Zero 04 jun 2013, 23:29, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Quote weggehaald
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Bedankt: 624 keer

Goh,... dan pas je dat allemaal aan en kom je onderaan de stapel "eenheidsworst" te liggen :angel:
Als je 1) de opleiding en 2) de ervaring hebt voor de job waarvoor je solliciteert komt het ooit wel goed.(schijft hij die al 20 jaar zelfstandige is)
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew

Ik verzeker je dat als je het niet aanpast het gewoon naar de prullenmand gaat, want ze krijgen er toch genoeg die wel goed opgesteld zijn en waar ze uit kunnen kiezen.

Nog vergeten: Eerst een opsomming van skills per soort (zoals bv netwerk: dhcp, dns, ad, ...)
Daarna een opsomming van ervaring (bv backup procedure opgesteld en geautomatiseerd, vlans opgesteld via managed switches, NTFS security en share settings overhauled, ...). Steek daar gerust projecten bij die je in testnetwerken deed, bv op je opleiding.

ITnetadmin
userbase crew
userbase crew

Hobby projectjes zijn wel degelijk relevant, als je ze juist kadert. Daarmee bedoel ik dat je de opgedane ervaring moet abstraheren, kaderen (dat het in een kleine omgeving was) kan je altijd op het gesprek. Daar dient dat gesprek voor.

ITnetadmin
userbase crew
userbase crew

Ook, kunnen we hier mss een move of een split krijgen, want die no-edit rule hier is niet conductief tot makkelijke posts in discussies, waar dit forum toch zoiezo niet voor dient ?

gbmed
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 228 keer
Bedankt: 126 keer

MClaeys schreef:En ik moest men CV langer maken omdat het maar een A4 was. Iedereen zegt iets anders, bedrijven vroegen meer dan een A4, school vroeg een A4, VDAB had ook zijn zegske en op den duur weet je het zelf niet meer.
Met men huidige mag ik tenminste al op gesprekken gaan dus das toch al iets :).
Neem van me aan dat je C.V. maximum 1 A4 mag zijn, recto verso uiteraard. Méér wordt als vervelend beschouwd. En ik werk al meer dan 30 jaar, toch kan ik mijn C.V. op 2 A4 zijden kwijt. Je moet écht wel bondig kunnen zijn en de juiste punten de nodige aandacht geven. Werk steeds van recent naar langer geleden.
Afbeelding Afbeelding
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 347 keer
Bedankt: 249 keer

Is het zelfs niet zo dat naarmate je loopbaan vordert, je enkele zaken kan laten vallen van je CV? Een pas afgestudeerde heeft bijvoorbeeld bladvulling nodig en zet er zijn middelbare studies nog op (die geen relevantie hebben met de hogere studies of de loopbaan). Zulke zaken die uiteindelijk niet relevant meer zijn vliegen er dan toch af? Hetzelfde met certificaten. Zet er enkel op wat relevant en actueel is, en niet elke versie die je al behaald hebt. Sommigen doen dat echter om aan te tonen dat ze al jaaaren ervaring hebben met een bepaald product. Ik zou er dan eerder projectreferenties bijhalen om dat aan te tonen.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

freakske_b schreef:kan blind typen
Da's echt wel een dikke plus :lol: (sorry kon het niet laten)

Trouwens ipv. grote leerhonger, sociaal ingesteld, hulpvaardig, flexibel ingesteld... schrijf gewoon in enkele regels tekst waarom je van jezelf gelooft dat je de job kan en wil doen. Ook al heb je misschien in het verleden de verkeerde keuzes gemaakt, het belangrijkste is wie je vandaag de dag bent en de motivatie die aan die persoon verbonden is.

Vermeld trouwens ook geen dingen waarvan je weet dat ze niets voorstellen (althans ik hoop dat je dat beseft)... iedereen kan een SIP accountje instellen als hij 5 minuten Google'd. Onderstaande quote is voor mij dus meteen een reden om je CV in de prullenmand te doen belanden !
freakske_b schreef:Een vriend van mij is geëmigreerd naar Thailand. Ik zorgde dat hij daar bereikbaar blijft op een gewoon Belgisch vast nummer, zonder dat hij technische voorkennis heeft.
gbmed
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 228 keer
Bedankt: 126 keer

Kenw00t schreef:Is het zelfs niet zo dat naarmate je loopbaan vordert, je enkele zaken kan laten vallen van je CV? Een pas afgestudeerde heeft bijvoorbeeld bladvulling nodig en zet er zijn middelbare studies nog op (die geen relevantie hebben met de hogere studies of de loopbaan). Zulke zaken die uiteindelijk niet relevant meer zijn vliegen er dan toch af? Hetzelfde met certificaten. Zet er enkel op wat relevant en actueel is, en niet elke versie die je al behaald hebt. Sommigen doen dat echter om aan te tonen dat ze al jaaaren ervaring hebben met een bepaald product. Ik zou er dan eerder projectreferenties bijhalen om dat aan te tonen.
Je hebt het 100 % begrepen. Je samenvatting is wat mij betreft de nagel op de kop geslagen.
Afbeelding Afbeelding
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew

Ga ik idd ook mee akkoord. Ik zou zelfs zeggen dat je vorige jobs, aangezien geen IT, niet te uitgebreid hoeven beschreven te worden, en bij een volgende sollicitatie langzaamaan mogen verdwijnen. Relevantie, je moet je hele leven niet meer vertellen op een cv, dat is allang uit den boze.

ITnetadmin
userbase crew
userbase crew

Qua opleidingen idd ook trouwens: nu kan je die nog vermelden omdat het momenteel over een vdab cursus gaat, en dat op zich mss niet impressionant genoeg kan overkomen (zonder bijkomende bewijzen dat je hogere studies aankan, want daar gaat het meestal enkel om, de intellectuele capaciteiten), maar na je avondonderwijs in groep T te beeindigen mag dat ook gerust uitgefaseerd worden.

ITnetadmin
userbase crew
userbase crew

Vergeet niet dat IT een bijzonder "current" vakgebied is, waar oudere credentials waardeloos zijn, behalve dan om algemene ervaring te bewijzen. Hetgeen een IT dept. naar gaat zoeken is dus die vakkennis / ervaring, en niet wat je 15 jaar geleden al dan niet gedaan hebt. De vdab durft dat al wel ns niet in te zien, want zij werken vooral met vakgebieden als bv administratie, die statischer zijn en waar dit soort geschiedenis veel belangrijker doorweegt. ( i hate this no edit policy :-)

Mathy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 74 keer

Ik neem regelmatig sollicitaties af, ga hier niet te veel van mijn criteria bloot leggen :-D, maar een to-the-point CV is voor mij redelijk belangrijk. De details vraag ik wel tijdens het gesprek, ik wil kort (een recto-verso A4 is zowat het maximum) zien welk vlees er in de kuip zit. Als je zelf nog niet kan uitmaken wat relevant is voor de job adhv de job-omschrijving en wat niet dan ben je imo niet geschikt / gedreven genoeg voor de job.

Er is overigens niemand die zegt dat je maar 1 CV moet hebben hè, ikzelf heb mijn CV ook gepolijst naarmate de job / het bedrijf waarvoor ik solliciteerde. Niet alles is even interessant / relevant.

Dit gezegd zijnde, de OP doet een spontane sollicitatie op een publiek internetforum, dan is het natuurlijk moeilijk om te bepalen wat wel/niet relevant is.

PS: gisteren iemand Call Centre gezien op BBC3? Daar hebben ze pas een unieke manier van mensen aanwerven ;-)

[youtube]6xHVoG2UGeA[/youtube]
(ik weet niet hoe lang deze online zal blijven)
Skynet Generation Internet

http://mathy.vanvoorden.be
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Niet teveel rimram op die CV zetten, allé dat is toch mijn visie als simpele werknemer.

Ik ben verpleegkundige, mijn stages staan nu na 6 jaar werken nietmeer vermeld op mijn CV. Dit was eigenlijk 2 jaar geleden ook nietmeer toen ik van ziekenhuis veranderd ben. Die stages waren toen nietmeer relevant. Toen ik voor mijn eerste, en na 1.5 maand werken aan het solliciteren was, dan stond dit er uiteraard wel op.
Netzoals volgens mij uw stages tijdens uw sociaal werk ook niet relevant zijn tot uw IT-ambitie.

Uitleg bij uw werkervaring zou'k ik persoonlijk ook niet zetten. Uw functie staat erbij, iemand die van de wereld weet zal er wel een gedacht bij hebben en als ze dat niet weten dan vragen ze er wel naar op een gesprek.

Uw geëmigreerde vriend, denk ook niet dat velen daar interesse in hebben.

Die extra's, kan je perfect naast mekaar zetten.
Rijbewijs B kan je bij je personalia zetten.
Die praktisch zou'k al helemaal schrappen.

Wat mij wel opvalt is een gat qua werkervaring tussen 12/11 en nu...
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew

Gaten maken zo niet uit, want je zei zelf dat niet relevante ervaringen en jobs er niet op hoeven. Da's dan ook weer het voordeel van een ingekorte cv, dat de gaten mogelijk uit niet relevante jobs en of opleidingen bestaan. Zoiets licht je dan desnoods toe in een gesprek.

freakske_b
Pro Member
Pro Member

Zo'n levendige discussie had ik niet verwacht. In elk geval bedankt voor alle tip en suggesties.
freakske_b schreef:Een vriend van mij is geëmigreerd naar Thailand. Ik zorgde dat hij daar bereikbaar blijft op een gewoon Belgisch vast nummer, zonder dat hij technische voorkennis heeft.
Waarom dat er in staat? Niet omwille van dat dit technisch zo impressionant is maar wel om een recruiter aan te tonen dat ik de taal van de klant spreek en klantgericht denk. Ik had ook "een nomadische voip oplossing die gebruik maakt van sip" kunnen schrijven, maar weet een IT leek dan waar het over gaat? Always think customer.

Misschien moet ik ook nog iets van SEO vermelden :wink: , want wanneer een recruiter nu Googled op "junior network engineer site:.be" komt deze discussie er als 4de link uit :bdaysmile:
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”