Als ik dan vroeg hoeveel heb je al, was het toch al 45€. Ik heb even geslikt en gezwegen.

Nu wou ik aan jullie vragen of jullie eventueel een laptop / computer op overschot hebben om deze mensen te helpen. Deze mensen zijn woonachtig te Tremelo.
StarWing schreef:Ik heb nog een barton 2500+ op een Abit NF7 v2.0
stond hier overlaatst te koop.
Enkel de bak in een witte kast, zonder OS
Je mag hem komen halen, staat toch maar in de weg.
http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 45#p453045
Kinderen die effectief de leeftijd hebben van een kind zijn vrij flexibel en leren nog vrij snel bij.krisken schreef:Ubuntu is even makkelijk als Windows...
Hier sla je echt de nagel op de kop, had het niet beter kunnen zeggen. Deze mensen kan je niet simpelweg snel ubuntu geven, het zou kunnen maar dan maar bij 1% van die gasten. Iets beloven en dan niet doen moet je daar ook niet bij. Ze zijn snel boos als je iets doet wat ze niet gewoon zijn. als je nooit in zo'n huis bent geweest kan je dit niet begrijpen.TiTanium schreef:Kinderen die effectief de leeftijd hebben van een kind zijn vrij flexibel en leren nog vrij snel bij.krisken schreef:Ubuntu is even makkelijk als Windows...
Kinderen in het lichaam van een volwassene moet je totaal anders benaderen, en zijn grote veranderingen moeilijk te begrijpen voor deze mensen. Wat voor ons simpel en gemakkelijk lijkt is voor hen moeilijk en als je pech hebt, zeer frustrerend.