
Eerst dacht ik dat ze de kabel geraakt hadden (want ze zijn bezig met nieuwe voetpaden in de straat)
Maar gezien ik een kiestoon krijg, is mijn kabel dus intact (verbinding met de LEX)
Ik denk dat mijn VDSL2 poort in de ROP het heeft begeven (sedert ik enkele dagen geleden op 70 mbps beland bent

Anyway, morgen komt er een technieker.
Voorlopig dus Mobile Vikings via Hotspot op mijn Android
Vraagje
Is het niet zo dat je gratis Mobiel Internet krijgt, als je VDSL2 lijn down is (ik zal dus wel >24 uur zonder Internet zitten)
Kan je hiervoor gewoon je Internet Overal SIM gebruiken? Of moet je een aparte SIM halen in de Belgacom winkel ?
Gezien dat volume beperkt is tot 1Gb, en extra MB héél vel geld kost, wil ik geen verassingen.
De Klantendienst heeft mij voorgesteld mijn Internet Overal kaartje gewoon te gebruiken, en als de factuur te hoog uitvalt vervolgens naar de Facturatie bellen om een krediet nota vragen (reden: VDSL2 down).
Weet iemand de goede procedure?