Ik ben op zoek naar een oplossing om het beste uit twee werelden met elkaar te combineren.
Thuis heb ik voip zonder vaste lijn. Mijn schoonouders hebben een vaste lijn maar nog geen voip. Ik ben op zoek naar de beste manier om deze twee met elkaar te combineren. Met andere woorden:
Ik moet kosteloos naar hen kunnen bellen, om hun vaste lijn te kunnen gebruiken voor oproepen naar Belgische GSM's na 16uur.
Zij moeten kosteloos naar mij kunnen bellen, zodat zij hun contacten in de USA, Thailand en Cambodja goedkoop met mijn voip accounts kunnen opbellen.
Hoe kan ik dat het best realiseren?
Zelf dacht ik er aan om mijn oude Fritzbox 7140 die nu nog bij mij staat ginder te installeren, en een nieuwe voor mezelf aan te schaffen want ik passeer binnenkort door Duitsland waar de Fritz een pak goedkoper is

Maar ik denk niet dat ik een call through kan instellen op basis van een inkomende sip-uri oproep?
En als ik een call through instel, kan ik hen zelf dan nog bereiken of kan ik dan alleen maar doorbellen?
Graag suggesties hoe dit het beste kan! Oplossingen moeten niet gebonden zijn aan de Fritzbox, alle suggesties welkom. En nee, mijn schoonouders zien een volledige mutatie naar voip niet zitten.