oplossen van een klacht
Daar er een betwisting was met het eindbedrag van een factuur (pack internet+TV+mobile+telefoon), heb ik een klacht ingediend op 25 mei in een Belgacom Center. Hier bevestigden ze me dat ik gelijk had met een teveel aanrekening van het pack. Alhoewel ik al regelmatig gebeld heb naar de 080022800 en ook al eens terug naar het Belgacom Center ben gegaan is de klacht nog altijd niet opgelost. Op e-services werd de datum van de klacht regelmatig naar latere datum verschoven. Dan is de datum blijven staan op 04/07/2012 en klacht was in behandeling. Hoelang duurt het eigenlijk eer een klacht behandeld wordt en er een afrekening komt. Een voordeel is wel dat ik in bijna 3 maand geen enkel factuur niet meer gehad heb en dat ik ook niets heb moeten betalen.
- Proximus
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
Beste assussuss,
Om dit voor je na te kijken ontvang ik graag je klantnummer of het dossiernummer.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Om dit voor je na te kijken ontvang ik graag je klantnummer of het dossiernummer.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.