oplossen van een klacht

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
assussuss
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 aug 2012, 14:36

Daar er een betwisting was met het eindbedrag van een factuur (pack internet+TV+mobile+telefoon), heb ik een klacht ingediend op 25 mei in een Belgacom Center. Hier bevestigden ze me dat ik gelijk had met een teveel aanrekening van het pack. Alhoewel ik al regelmatig gebeld heb naar de 080022800 en ook al eens terug naar het Belgacom Center ben gegaan is de klacht nog altijd niet opgelost. Op e-services werd de datum van de klacht regelmatig naar latere datum verschoven. Dan is de datum blijven staan op 04/07/2012 en klacht was in behandeling. Hoelang duurt het eigenlijk eer een klacht behandeld wordt en er een afrekening komt. Een voordeel is wel dat ik in bijna 3 maand geen enkel factuur niet meer gehad heb en dat ik ook niets heb moeten betalen.
Gebruikersavatar
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer

Beste assussuss,

Om dit voor je na te kijken ontvang ik graag je klantnummer of het dossiernummer.


Met vriendelijke groeten,

Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”