Beste UB'ers,
Ik heb een probleem met mijn Belgacom TV remote...
De blauwe power led blijft branden (heb al nieuwe batterijen gestoken), en de decoder reageert niet op de remote.
Het ledje op de decoder (v4) knippert wel (dus hij ontvangt iets), maar er gebeurd verder niets...
Met een Philips replacement remote reageert de decoder wel.
Any ideas ?
Gr,
Deva
Belgacom TV remote: blauwe led blijft branden
-
- Elite Poster
- Berichten: 1338
- Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
- Locatie: Pelt
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 70 keer
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
remote zal stuk zijn vrees ik... deze kan je echter inruilen in een belgacom center.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- cptKangaroo
- Elite Poster
- Berichten: 3298
- Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
- Locatie: 053 Aalst
- Uitgedeelde bedankjes: 763 keer
- Bedankt: 252 keer
Wiebel eens met alle toetsen op de remote -- één ervan zit misschien vast.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1338
- Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
- Locatie: Pelt
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 70 keer
Das al rap kapot dan, nog geen maand oud :-/
Kan ik met enkel de remote naar een belgacom winkel, of moet ik alles omruilen ?
Moet er eerst een ticket aangemaakt worden op de klantendienst ?
Gr,
Deva
Kan ik met enkel de remote naar een belgacom winkel, of moet ik alles omruilen ?
Moet er eerst een ticket aangemaakt worden op de klantendienst ?
Gr,
Deva
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
enkel de remote is goed....
in theorie best eerst bellen met technische dienst en zal u omruilnummer krijgen, echter is mijn eigen ervaring dat ze nummer niet vragen als het enkel over de afstandsbediening gaat. mocht het gekochte decoder zijn wel bewijs van aankoop meedoen
in theorie best eerst bellen met technische dienst en zal u omruilnummer krijgen, echter is mijn eigen ervaring dat ze nummer niet vragen als het enkel over de afstandsbediening gaat. mocht het gekochte decoder zijn wel bewijs van aankoop meedoen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Pro Member
- Berichten: 269
- Lid geworden op: 02 jan 2011, 01:02
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 37 keer
Reageert de decoder als je op die knop met blauwe led zelf drukt (dus op de decoder zelf, niet de afstandsbediening)? Bij mij durft die decoder al eens vasthangen zodat die nergens meer op reageert. Als ik dan iets probeer met de afstandsbediening, dan knippert die blauwe led wel, maar voor de rest gebeurt er niets. Enige oplossing is dan de decoder enkele seconden zonder stroom zetten en terug laten opstarten.
- Proximus
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
Beste Deva,
best kan je eerst contact nemen met onze technische dienst op 0800/22800 zodat men u een dossiernummer kan meegeven waarmee je bij een defect de afstandsbediening kan omruilen in een Belgacom Center.
Mvg
Eva van Belgacom
best kan je eerst contact nemen met onze technische dienst op 0800/22800 zodat men u een dossiernummer kan meegeven waarmee je bij een defect de afstandsbediening kan omruilen in een Belgacom Center.
Mvg
Eva van Belgacom
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1338
- Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
- Locatie: Pelt
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 70 keer
Kan de decoder wel met de knop op de decoder aanzetten, ook met mijn philips replacement remote.Electribe schreef:Reageert de decoder als je op die knop met blauwe led zelf drukt (dus op de decoder zelf, niet de afstandsbediening)? Bij mij durft die decoder al eens vasthangen zodat die nergens meer op reageert. Als ik dan iets probeer met de afstandsbediening, dan knippert die blauwe led wel, maar voor de rest gebeurt er niets. Enige oplossing is dan de decoder enkele seconden zonder stroom zetten en terug laten opstarten.
Gebeurd idd wel vaker dat ik de de stekker uit de decoder moet doen om em te kunnen starten

Gebeurd trouwens ook wel vaak dat wanneer ik een opname wil bekijken, ik een zwart scherm krijg en eerst moet doorspoelen om te kunnen kijken
