2 weken geleden heb ik een overschakeling gevraagd van scarlet naar belgacom. ik heb aangegeven de installatie zelf te doen. Deze overschakeling zal morgen 2 mei gebeuren. Ik heb wel nog geen modem/router, splitter en decoder ontvangen van Belgacom. Momenteel heb ik wel nog de scarlet box en de digicorder van scarlet dat volledig werkt.
Zal morgen mijn scarlet signaal wegvallen op de telefoonlijn of kan ik er gewoon nog gebruik van maken tot dat ik het pakket van Belgacom ontvangen heb?
Ik moet vanaf vrijdag 3 dagen weg en vrees ervoor dat mijn vrouw en kinderen anders thuis zullen achter blijven zonder internet en TV, dat kan ik me echter niet veroorloven

Dus zou ik graag de belgacom-installatie uitvoeren als ik terug thuis ben.
Als ik vanaf morgen 2 mei geen gebruik meer kan maken van mijn scarlet account , dan zou ik de klantendienst van belgacom willen bellen om de migratie uit te stellen tot volgende week.
Dus, mijn vraag, kan ik alles zo laten tot volgende week en zal mijn vrouw online kunnen blijven tijdens het weekend?
BTW, scarlet heb ik nog niet opgezegd, dat doe ik pas als belgacom volledig werkend is.