Hallo Iedereen,
Eindelijk VDSL.
Ik moet wel toegeven dat het vlot verlopen is (nu nog afwachten op nummerportering, opzeggen BGC,..)
Maarja je kent de typische problemen wel van de Sagem of BBox... en wat doet een UB'er dan? Hij zet er zelf een router achter.
Dit lukt me niet:
PPPoE-sessie starten van op computer lukt perfect (Sagem accepteert deze verbindingen)
Gebruik ik dan m'n WAG320N (omschakelbare LAN-poort naar WAN-poort) lukt me dit niet.
Veel kan je hierbij toch niet misdoen lijkt me?
Probeer ik een oude Belkin, ook hier geen succes met een eigen sessie te starten.
Buiten login en password (dat 100% correct is), kan ik toch niet veel misdoen buiten de MTU instellen (die op auto staat).
Ik had nooit gedacht dat ik voor zo iets simpels jullie raad nodig had maar toch is het zo, zie ik iets over het hoofd?
Ik weet zeker dat hier nog iemand was die een WAG320N gebruikte voor dit, maar geen idee wie dit was.
Bedankt!
PPPoE-sessie, wat doe ik nog verkeerd?
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
- Bedankt: 532 keer
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Achteraf ook terug gevonden ja, maar niet veel nieuwe info te vinden hoe je het moet doen helaas.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –