15/01: tel naar belgacom "wij gaan verhuizen naar X, vorige eigenaar had BGC+BGCTV", BGC"ok geen probleem, bel terug als je verhuisdatum weet"
10/02: tel naar belgacom "wij verhuizen 14/02", paar dagen later brief in de bus "U verhuisd op 30/03"
14/02: tel naar belgacom "wij zijn verhuisd op 14/02 en hebben een brief ontvangen met een foutieve datum op", BGC "iets technisch, morgen eerste werk dat deze datum aangepast wordt"
20/02: brief belgacom (2de maal) "u verhuisd op 30/03", tel naar belgacom "wij zijn 14/02 verhuisd, foutieve datum in brief", BGC "vreemd, maar surft u maar verder op vorige bewoner het komt wel in orde"
09/03: geen internet, tel naar belgacom "dit komt omdat er een extra kaart in de verdeelkast moet komen, slecht nieuws dit gebeurd pas op 14 april, we sturen een 3G-stick" (wat niet nodig was, want de vorige had reeds BGC) "vertel tegen de vorige bewoner dat hij zijn internet moet opzeggen, en dan kan je op die lijn verder". Naar de vorige bewoner gebeld "ik heb vandaag opgezegd in BGC-winkel".
09/03: tel naar BGC "vorige bewoner heeft opgezegd vandaag", BGC "fout, u krijgt tegemoetkoming, maandag werkt uw internet opnieuw"
12/03: geen internet
12/03: tel naar belgacom, BGC: "wanneer heeft u uw internet gemeld? Ik vind helemaal niets van een verhuis, wij bellen u misschien vandaag terug"
Volgende bedenkingen:
1) Waarom ziet niemand dat ik voor deze verhuis reeds 5x gebeld heb? Ik vind dit echt onbegrijpelijk.
2) Hoe komt het dat men het niet kan zien wanneer iemand zijn lijn heeft opgezegd in een BGC winkel?
3) Hoeveel toeters en bellen moeten er beginnen te rinkelen op de moment dat ik een derde keer voor mijn verhuis bel, dat er misschien wel eens naar gekeken moet worden en dat het fout aan het lopen is?
4) Waarom stuurt men de 3G-stick naar een foutief adres?
5) Waarom wil/wou men perse een lasser langs laten komen, ook al is steeds vermeld dat er BGCVDSL2 was?
6) Hoe kan een groot bedrijf zo hard knoeien?
Vervelende van heel de zaak is
a) dat je altijd uw verhaal opnieuw moet doen, en het echt beu wordt;
b) onze vaste lijn via SIP werkt, dus eveneens onbereikbaar op vaste lijn;
c) als mijn vrouw of iemand zonder technisch assertief vermogen, dit een nog grotere ramp zou zijn.
Hopelijk is mijn post useless bij schrijven, maar ik vrees dat morgen onze 5dag zonder internet en telefoon zal zijn.

Voor de EVA's:ticknr: 14756797