Scarlet naar telenet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Fubeion
Starter
Starter
Bedankt: 9 keer

Hey allemaal,

Ik was bij scarlet met digitale tv en telefonie en internet
Ik heb daar niks anders dan problemen gehad,
Klantendienst bellen 3 uur aan de lijn hangen naar irritant muziekje,
Krijg ik als antwoord we sturen een technieker voor tv op 01/03/2012
voor internet hadden ze geen oplossing, dus heb ik alles opgezegd
ze sturen mij dezelfde dag een spoedtechnieker, die verprut's het volledig, dus heb ik alles opgezegd
Maar scarlet liet me ondertussen wel weten dat ik een opzeg vergoeding moet dokken,
voor diensten dat niet werken,
ik zei tegen ik heb een brief geschreven met de klachten naar een ombuddienstzat die mij gewoon uit te lachen
en antwoorde erop van ja , wij krijgen toch ons gelijk ze ( legt ze af )
bel ik terug naar scarlet terug 1.5 uur aan telefoon, krijg ik iemand anders aan de telefoon,
ik leg hem dat probleem uit en die probeerd mij bij scarlet te houden, en we zullen u volgende factuur aanpassen en si en la
maar ik zie wel dat de spoedtechnieker heeft laten weten dat er buiten u huis moet gewerkt worden voor u telefoon lijn
ik zeg van ja ik wil da ni ik wil alles weg , komt em met een smoes af dat ga niet , zegt em ook van ja die kabel dat moet vervangen worden is een extra kost aan verbonden vraag ik ja hoeveel dan wel 206 Euro
( maar ik wou dat niet ) en wil het niet.

Dus zij regelen alles zonder dat de klant er iets van weet
De klant moet dokken voor hun slecht kabelnetwerk ( buiten)
En ergste vanal is als ik het gesprek afronde met de operator zei hij op het laatste ( domme kloot )

twas mijn beu en ik bel naar telenet voor diensten aan te gaan
ik had gevraagd voor een bussines XL Digitale Tv en Telefonie,
de dame was zeer vriendelijk en ik had binnen de 5 minuten iemand aan de lijn, ( :-D )

En het leukste was ik kreeg dezelfde dag nog mijn aansluiting, (ik had geluk)
Ik vind telenet een goede provider en ze steken veel geld in hun netwerk,
Betere digicorder's - betere modem's - en stabiel internet

ik zou zeggen dat bij telenet zijn blijf erbij ( een ander doet het niet beter ) :beerchug:

http://www.speedtest.net/result/1760859202.png
Petervanakelyen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
Bedankt: 179 keer

Beetje onsamenhangend verhaal, maar hier...
Ik vind telenet een goede provider en ze steken veel geld in hun netwerk
...kan ik echt niet anders dan om lachen :p

Vraagje:
ik had gevraagd voor een bussines XL Digitale Tv en Telefonie
Waarom vraag je bij Telenet meteen een business lijn aan, maar ga je eerst een abonnement aan bij Scarlet, een provider die bekend staat als low-cost alternatief van Belgacom die zelfs geen zakelijke verbindingen aanbied?
Laatst gewijzigd door Petervanakelyen 09 feb 2012, 22:15, in totaal 1 gewijzigd.
Fubeion
Starter
Starter
Bedankt: 9 keer

Waarom ik een bussines internet nodig is met vershillende redenen,

Snelheid 100 mbps 5 mbps up
Download 2 Tb
24/24 support ( stel nu mijn internet werkt niet staan ze dezelfde dag nog aan mijn deur).

En ik heb dat internet nodig voor vershillende redenen.

Scarlet internet valt contineu uit.
Scarlet klantendienst trekt op niks.
Scarlet trekt zich gewoon van u niks aan

En oke ik betaal nu mss 136.61 pm
Maar ik heb kwaliteit nodig en stabiliteit.
Enzover ik weet is dat bij Telenet

En ik had scarlet van mijn vriendin, daarmee :)

Mvg Glenn
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 87 keer

Fubeion schreef:En oke ik betaal nu mss 136.61 pm
Als particulier betaal je daar nog 21% btw bij, dus in totaal €165 per maand. Als je een btw-nummer hebt, dan blijft het natuurlijk €136.

Iedereen beslist welke prijs hij aan telecommunicatie wilt geven en welke kwaliteit hij wenst. Een ervaring met een provider is ook persoonsafhankelijk.

Ik ben zelf al 1,5 jaar klant bij Scarlet en nog maar één keer een probleem gehad en er stond na 4 uur een technieker. Ik had geluk dat er toevallig eentje in de buurt was, maar ze hebben toch maar moeite gedaan om die nog langs te sturen. Pakweg om de 2 maanden ligt het internet er héél even uit, maar vaak ligt dat aan mijn netwerk/computer. Nog nooit een (merkbare) downtime gehad aan de kant van Scarlet.

Met Telenet heb ik ook nog geen slechte ervaring gehad, al heb ik enkel digitale tv van hun.

BTW: Uw speedtest geeft mooie resultaten, maar je test beter niet met de Telenet-server (=intern). Andere servers zullen waarschijnlijk ook wel gelijkaardige resultaten geven.
punk
Pro Member
Pro Member
Twitter: RikLeys
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer

Fubeion schreef:
De klant moet dokken voor hun slecht kabelnetwerk ( buiten)
En ergste vanal is als ik het gesprek afronde met de operator zei hij op het laatste ( domme kloot )

Ik vind telenet een goede provider en ze steken veel geld in hun netwerk,
Betere digicorder's - betere modem's - en stabiel internet

Ik heb zowel telenet als scarlet op twee verschillende adressen gehad en ik moet zeggen dat ik constant problemen had met de stabiliteit van de lijn bij telenet, niet bij scarlet. Bij telenet zat mijn snelheid geregeld op de helft van wat het moest halen. Bij scarlet heb ik altijd mijn 24a 25mbps zonder uitzondering. (en zonder vertraging bij torrents enzoverder..)

Het is gewoon lachwekkend dat je zegt dat telenet veel geld steekt in hun netwerk.

Over die 'domme kloot'; no offence dude, maar als ge uzelf zo tegen een operator gedraagt verwacht ik niet veel minder dan die reactie. Het zijn ook maar mensen weet ge! (voor de duidelijkheid, ik werk zeker niet zelf als operator)
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
Bedankt: 175 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Heeft die gast nu daarvoor speciaal een account aangemaakt(zijn blijkbaar zijn enigste 2 posts, en dan nog met een chronisch gebrek aan leestekens, juiste spelling) :bang: :bang: :bang:
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”