Ik was bij scarlet met digitale tv en telefonie en internet
Ik heb daar niks anders dan problemen gehad,
Klantendienst bellen 3 uur aan de lijn hangen naar irritant muziekje,
Krijg ik als antwoord we sturen een technieker voor tv op 01/03/2012
voor internet hadden ze geen oplossing, dus heb ik alles opgezegd
ze sturen mij dezelfde dag een spoedtechnieker, die verprut's het volledig, dus heb ik alles opgezegd
Maar scarlet liet me ondertussen wel weten dat ik een opzeg vergoeding moet dokken,
voor diensten dat niet werken,
ik zei tegen ik heb een brief geschreven met de klachten naar een ombuddienstzat die mij gewoon uit te lachen
en antwoorde erop van ja , wij krijgen toch ons gelijk ze ( legt ze af )
bel ik terug naar scarlet terug 1.5 uur aan telefoon, krijg ik iemand anders aan de telefoon,
ik leg hem dat probleem uit en die probeerd mij bij scarlet te houden, en we zullen u volgende factuur aanpassen en si en la
maar ik zie wel dat de spoedtechnieker heeft laten weten dat er buiten u huis moet gewerkt worden voor u telefoon lijn
ik zeg van ja ik wil da ni ik wil alles weg , komt em met een smoes af dat ga niet , zegt em ook van ja die kabel dat moet vervangen worden is een extra kost aan verbonden vraag ik ja hoeveel dan wel 206 Euro
( maar ik wou dat niet ) en wil het niet.
Dus zij regelen alles zonder dat de klant er iets van weet
De klant moet dokken voor hun slecht kabelnetwerk ( buiten)
En ergste vanal is als ik het gesprek afronde met de operator zei hij op het laatste ( domme kloot )
twas mijn beu en ik bel naar telenet voor diensten aan te gaan
ik had gevraagd voor een bussines XL Digitale Tv en Telefonie,
de dame was zeer vriendelijk en ik had binnen de 5 minuten iemand aan de lijn, (

En het leukste was ik kreeg dezelfde dag nog mijn aansluiting, (ik had geluk)
Ik vind telenet een goede provider en ze steken veel geld in hun netwerk,
Betere digicorder's - betere modem's - en stabiel internet
ik zou zeggen dat bij telenet zijn blijf erbij ( een ander doet het niet beter )

http://www.speedtest.net/result/1760859202.png