Sindskort hebben wij hier thuis ook de stap gemaakt naar Belgacom TV en van ADSL naar VDSL (zou VDSL moeten zijn >.<) ..
Toen Belgacom hun abonnementen veranderde, werden wij automatisch van Belgacom Turbo naar Belgacom Intense overgezet.
Wij natuurlijk allemaal heel blij, want de snelheden gingen omhoog..
Vergeet het! Na de overschakeling van nu ruim een jaar geleden draaien wij nog steeds op 4.6mbit down en 512kbit upload (zou normaal 30mbit down en 4.6mbit upload moeten zijn)
Maar goed.. Me moeder had dus sindskort Belgacom TV aangevraagd, en ze vroeg ook ineens aan die belgacomverkoper hoe dat nu zat met onze snelheden.. Volgens hem (na enkele klikjes op zijn pc) zouden we vandaag pas beschikken over VDSL, en morgen pas komt Belgacom TV erbij..
Ik heb net heel die bbox2 installatie in orde gemaakt en na een half uur kloojen hadden we internet, maar tot mijn verbazing nog met ADSL formaat

We hebben thuis een klassieke telefoonlijn, en dit is wat ik (volgens de handleiding) heb gedaan:
In de doos stak een splitter waar ik 2 telefoontoestellen kan op aansluiten, en natuurlijk de DSL splitter zelf. Die DSL splitter heb ik op die telefoon splitter gestoken, en dan heb ik alles in de muur gestoken.
Telefoon op de telefoonsplitter aangesloten, en bbox2 op de DSL splitter.. Telefoon doet het, en internet ook maar nog in ADSL formaat..
Ik was dan op Google gaan rondkijken, en sommige zeiden dat je je klassieke telefoonaansluiting in de muur moet vervangen door de NTP2007..
Dus ik trek vervolgens naar de gang naar de plaats waar ons belgacomlijn binnenkomt, ik draai dat open en dan zie ik deze configuratie:

LET OP: De grijze draden op deze afbeelding, moeten witte draden voorstellen!
Moet ik dit aanpassen? Of is deze configuratie in orde?
Indien niet, dan zou ik graag de NTP2007 in de woonkamer, naast de bbox2 willen installeren, maar weet niet goed welke draden waar moeten, omdat dit ook nergens goed en duidelijk staat uitgelegd.
Iemand die me een beetje verder kan helpen?
Alvast bedankt