Mijn schoonouders zitten thuis met een Telenet-aansluiting. Vroeger hadden zij last van een uitvallende verbinding van internet en telefonie tot wanneer zij alles eens resetten. Vaak merkten zij dit dan pas wanneer ze zelf wouden telefoneren (geen kiestoon) of op het internet wouden surfen. Ze waren dan ook een hele tijd onbereikbaar zonder het zelf te weten met alle ongemakken als gevolg (ze wonen nogal landelijk en binnenshuis is er een enorm slechte gsmverbinding).
Ik heb destijds gebeld naar Telenet om dit probleem aan te kaarten. Uiteindelijk werd ik voor schut gezet door de klantendienst van Telenet (vreemd want ik probeerde enkel die mensen te helpen) met als gevolg dat ik dan maar een mailtje naar Duco heb gestuurd en diezelfde week een technieker de installatie heeft vernieuwd.
Sinds kort steekt het probleem weer de kop op. Sinds een week is de modem al verscheidene keren gereset moeten worden. Alles is hier reeds vervangen. Hebben jullie soms een idee waar het nog aan zou kunnen liggen? Ik bereid me voortaan graag wat voor, vooralleer ik weer tot het vuil van de staart wordt genoemd door de helpdeskmedewerkers.

Hier is enkel ADSL beschikbaar, anders waren de schoonouders allang terug naar Belgacom. Jammer.