ik richt mij hier specifiek tot de Belgacom techniekers op dit forum...
maar zou het kunnen dat al mijn nPVR opnames verdwenen zijn tgv dat ik op een andere poort geschakeld werd in de ROP?
in elk geval heb ik al alles geprobeerd om die opnames terug te krijgen zonder resultaat (reset, factory reset etc)
nPVR opnames zijn foetsie op mijn beide decoders, donderdagmorgen was hier een technieker voor behandeling van mijn spontane disconnects en die heeft me op andere poort gezet in de ROP, dus misschien zit daar het verband?
en mocht er iemand nog een idee hebben dat ik kan proberen om die opnames te recupereren laat het mij aub weten.
alvast bedankt
nPVR opnames weg na poortwissel ROP?
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Geen idee wat er FUBAR is maar de meeste van mijn nPVR opnames zijn vandaag plots nog 2 of 3 minuten lang!
.. en er is niemand langs geweest of wat dan ook! Ik het trouwens gisteren van één film nog ong 40 minuten bekeken en nu, vandaag, is die nog 2 minuten lang!
.. en er is niemand langs geweest of wat dan ook! Ik het trouwens gisteren van één film nog ong 40 minuten bekeken en nu, vandaag, is die nog 2 minuten lang!

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 279 keer
Dit heeft er niets mee te zien want simpel uitgelegd moet je dit zien dat het datatransport een andere weg (gedeeltellijk volgt) volgt maar aan wat er in de decoder opgeslagen wordt en op de BGC servers verandert er niets.
- xenne
- Elite Poster
en met wat zou het dan wél te maken kunnen hebben?
ondertussen nam de technieker telefonisch contact voor feedback na zijn interventie. disconnects heb ik niet meer ervaren, dus daar zit het wel goed, maar ik confronteerde hem ook met bovenstaand fenomeen. hij kon ook niet meteen een verklaring geven, of het iets met de poortverandering in de ROP zou te maken hebben kon hij niet zeggen, hij zou het eens navragen.........
ondertussen nam de technieker telefonisch contact voor feedback na zijn interventie. disconnects heb ik niet meer ervaren, dus daar zit het wel goed, maar ik confronteerde hem ook met bovenstaand fenomeen. hij kon ook niet meteen een verklaring geven, of het iets met de poortverandering in de ROP zou te maken hebben kon hij niet zeggen, hij zou het eens navragen.........
- cptKangaroo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 763 keer
- Bedankt: 252 keer
In je TV decoder zit een instellingsmenu waar je een specifiek telefoonnummer moet ingeven dat vermeld stond op de oorspronkelijke brief met je login gegevens (bij Scarlet is dat zo, anyway) - ik zou die menupagina eens herbevestigen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 279 keer
Het zou op de server kunnen zijn dat de opgeslagen data die gemapt is aan je decoderId/tel om één of andere reden veranderd is want bvb na factory reset van de decoder worden die gegevens uit de opgeslagen data op de bgc server gehaald en daarom moet je o.a ook niet je telefoon en andere gegevens invullen na zo'n reset.
- xenne
- Elite Poster
Neen, en npvr werkt terug normaal, maar waar zijn mijn vroegere opnames hene?rowan schreef:Heeft de technieker Pof jijzelf opnieuw het telefoonnr moeten ingeven in de decoder?
[