Beste,
Bij mijn ouders hebben ze sinds 24/08 geen telefoon, internet en belgacom tv meer.
bbox1 werkte niet meer en is vervangen door bbox2.
Ze hadden adsl met italk abbo.
Bbox1 is gewoon vervangen door bbox en dit werkt niet.
Nu dachten ze bij belgacom dat er in de straat iets verkeerd zou zijn door die onweersbuien van de dag voordien.
Maandag 29/08 zouden ze pas komen kijken.
1) Is dat normaal dat dat zolang duurt?
2) Kunnen ze geen vergoeding krijgen voor deze onderbreking?
m.v.g.
Geen internet, telefoon en tv sinds 24/08
- iceke
- Elite Poster
- Berichten: 6889
- Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
- Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
- Bedankt: 624 keer
Ze kunnen uw telefoon ondertussen doorschakelen naar een gsm nummer en u een usb stick lenen om te internetten (500mb volume) die stick mag je daarna gewoon houden (en kan je met een freeweekend one abbo ook gratis in het weekend gebruiken)
Vroeger komen zit er bij Belgacom meestal niet in.
Vroeger komen zit er bij Belgacom meestal niet in.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
achteraf compensatie vragen, en wanneer de internetverbinding niet binnen redelijke termijn kan hersteld worden bied de technische dienst normaal de free USB stick met mobile internet dadelijk aan. blijkbaar zijn ze dit tgv de drukte vergeten, bellen naar 0800/22700 om ticketnummer dan kan je stick afhalen in BGC center ofwel wordt deze asap opgestuurd. het is momenteel héél druk bij de helpdesk tgv de onweders
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- Devilzown
- Elite Poster
- Berichten: 1256
- Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 60 keer
Na het noodweer van de vorige weken zal het wat langer duren ja, ondanks dat iedereen extra uren klopt in peakplaning/zaterdagwerk.
Je kan altijd compensatie vragen, maar 3 werkdagen is zo slecht nog niet gezien de omstandigheden
Je kan altijd compensatie vragen, maar 3 werkdagen is zo slecht nog niet gezien de omstandigheden
