Geen internet, telefoon en tv sinds 24/08

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
sky
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1413
Lid geworden op: 22 mei 2003, 20:23
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 116 keer
Te Koop forum

Beste,

Bij mijn ouders hebben ze sinds 24/08 geen telefoon, internet en belgacom tv meer.
bbox1 werkte niet meer en is vervangen door bbox2.

Ze hadden adsl met italk abbo.
Bbox1 is gewoon vervangen door bbox en dit werkt niet.
Nu dachten ze bij belgacom dat er in de straat iets verkeerd zou zijn door die onweersbuien van de dag voordien.
Maandag 29/08 zouden ze pas komen kijken.

1) Is dat normaal dat dat zolang duurt?
2) Kunnen ze geen vergoeding krijgen voor deze onderbreking?

m.v.g.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6889
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Bedankt: 624 keer

Ze kunnen uw telefoon ondertussen doorschakelen naar een gsm nummer en u een usb stick lenen om te internetten (500mb volume) die stick mag je daarna gewoon houden (en kan je met een freeweekend one abbo ook gratis in het weekend gebruiken)
Vroeger komen zit er bij Belgacom meestal niet in.
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6193
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
Bedankt: 1960 keer
Recent bedankt: 3 keer

Kijk je de algemene voorwaarden eens na? Er bestaat wellicht een compensatieregeling.
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... conditions
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

achteraf compensatie vragen, en wanneer de internetverbinding niet binnen redelijke termijn kan hersteld worden bied de technische dienst normaal de free USB stick met mobile internet dadelijk aan. blijkbaar zijn ze dit tgv de drukte vergeten, bellen naar 0800/22700 om ticketnummer dan kan je stick afhalen in BGC center ofwel wordt deze asap opgestuurd. het is momenteel héél druk bij de helpdesk tgv de onweders
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 60 keer

Na het noodweer van de vorige weken zal het wat langer duren ja, ondanks dat iedereen extra uren klopt in peakplaning/zaterdagwerk.
Je kan altijd compensatie vragen, maar 3 werkdagen is zo slecht nog niet gezien de omstandigheden :?
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”