Die is eraan gezet door een technieker van Belgacom (lijn van BGC kwam wel binnen maar is nooit gebruikt omdat de vorige huurder volledig op Telenet zat). In dezelfde bergruimte hangt er een NIU van Telenet met vertakkingen voor (digitale) kabel-TV naar de woonkamer en twee slaapkamers. Ook komen er 3 UTP-kabels toe in de berging, gelabeld LIVING, SLK1 en SLK2 (foto 2).

Deze zijn volgens mij verbonden aan de stekkerdozen die in elk van deze kamers zijn terug te vinden (foto 3).

Wat ik zou willen:
- VDSL via EDPNet - de VDSL-modem (dat zal zo'n SAGEM 3464 zijn schat ik ?) mag in de berging blijven staan
- wired internet in de twee slaapkamers
- telefoon in de woonkamer (die staat nu in de berging, aangesloten op de TF2007) - dit lijkt me het grootste probleem, want ik zie niet goed in hoe ik mijn telefoonsignaal vanuit die TF2007 via die UTP-kabel in de woonkamer kan krijgen...
Mogelijkheden en beperkingen: 't is een huurappartment, dus extra breken/boren/kabels trekken is volledig uitgesloten. Ik wil nog zo ver gaan als een extra kabeltje aan te sluiten op die TF2007 maar dat zal het zo'n beetje zijn. Afgezien daarvan maakt het me niet veel uit als ik één of andere splitter/adapter of extra switch moet kopen. Of is zo'n Fritzbox 7390 een oplossing - die heeft blijkbaar ook telefoonaansluitingen ?
Wie kan mij helpen ? Alle suggesties en opmerkingen zijn van harte welkom - alvast bedankt !