City somber over Belgacom

Nieuws omtrent telecommunicatie
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Trojan schreef: Ik zal in het vervolg de gesprekken met mijn klanten opnemen.
:roll: En ik zal dan de gesprekken die ik voer met al mijn kennissen die Telenet/Belgacom hebben, opnemen.

Dat wil ik dus, zoals thiebapa vraagt: de verhouding tussen de verschillende producten. Enige maanden geleden werd Favorite als populairst aangeprezen (wat jullie statements al te niet doet), nu sinds enkele maanden Comfort.

Zelfde bij Telenet: ging van ExpressNet naar ComfortNet naar FiberNet40 (en uiteindelijk gewoon FiberNet).
Laatst gewijzigd door Lord Utopia 05 jul 2011, 14:57, in totaal 2 gewijzigd.
thiebapa
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

at wil ik dus, zoals redman vraagt: de verhouding tussen de verschillende producten. Enige maanden geleden werd Favorite als populairst aangeprezen
(wat jullie statements al te niet doet), nu sinds enkele maanden Comfort.
Oei zonder dat ik er iets van weet , heb ik een naamsverandering ondergaan...... :?

Thanks Lord :-D
Laatst gewijzigd door thiebapa 05 jul 2011, 14:58, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
-> speedtest was done with wireless-connection<-
Proximus/
Tuttimus
PC: Macbook Air i7/8Gb/256GB SSD, 13" , Apple iPad Pro 256 GB-3G/ GSM : iPhone6S-128GB + Mobilus M
profiel : 100/40
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1682 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Ik wil ook best goedkoper, maar niet zonder aan kwaliteit in te boeten. En ik vrees dat dit wel zo zou zijn als ik bij een alternatieve ga. Edpnet is misschien de uitzondering, maar die hebben me een kl*** afgedraaid toen ik bij hen weg ging, dat waag ik me geen tweede keer.
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 110 keer
Provider

Goztow schreef:Edpnet is misschien de uitzondering, maar die hebben me een kl*** afgedraaid toen ik bij hen weg ging, dat waag ik me geen tweede keer.
Je moet het niet persoonlijk nemen éh. Ik weet niet wat er bij je gebeurd is, maar dit kan ook gebeuren bij Belgacom zelf...
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1682 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

ja, uiteraard! Het is dus heel persoonlijk voor mij :). Maar Dommel, Scarlet en anderen kunnen volgens mijn aanvoelen al helemaal niet dezelfde dienstverlening geven. Weeral een persoonlijk gevoel, vooral gebaseerd op wat ik hier lees en zo.
thiebapa
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

Het is het moment om Belgacom-aandelen te kopen...... ze zijn in vrije val... momenteel weer -1,54%, na de opdoffer van gisteren.....
Afbeelding
-> speedtest was done with wireless-connection<-
Proximus/
Tuttimus
PC: Macbook Air i7/8Gb/256GB SSD, 13" , Apple iPad Pro 256 GB-3G/ GSM : iPhone6S-128GB + Mobilus M
profiel : 100/40
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”