Alles zou aangesloten moeten worden op een HTPC die dan toegang heeft tot film- en muziekbibliotheek, tv- en radio-signalen, ... Dat laatste weet ik genoeg van om zelf op te lossen (al zijn tips altijd welkom
 ), het eerste wil ik graag wat meer info rond.
), het eerste wil ik graag wat meer info rond.Concreet ben ik op zoek naar tips rond:
* Welke versterker? Is dat mogelijk met 1 versterker voor al die kanalen? Bestaan er versterkers die echt luidsprekers "uitschakelen" als je er geen geluidssignaal door wilt?
* Welke luidsprekers? Inbouw is mogelijk en heeft zelfs voorkeur. In de muren heb ik +/- 6 cm, in het plafond +/- 15 cm ter beschikking (holle Gyproc wanden en plafonds).
* Bediening / aanleveren van audio-signalen.
Ik heb er geen problemen mee om wat geld te geven aan een goede installatie / goede merken maar ik heb geen interesse in Audioquest Everest - kabels

Links naar online informatie, fora, ... zijn ook welkom

Budget ligt er aan wat de mogelijkheden zijn, eventueel rekening houdend met uitbreidbaarheid enzo. Laat ons zeggen dat ik momenteel aan 1000 à 1500 euro denk voor alles. Ik heb gisteren zelf ook wat zitten rondkijken en ik ben ook bij die multiroom-systemen uitgekomen. Bijvoorbeeld de Denon AVR-3311. Probleem is dat er wat overlap is met wat ik met mijn HTPC wil/kan doen en dan lijkt het mij zonde om er zoveel geld aan te besteden.
 Budget ligt er aan wat de mogelijkheden zijn, eventueel rekening houdend met uitbreidbaarheid enzo. Laat ons zeggen dat ik momenteel aan 1000 à 1500 euro denk voor alles. Ik heb gisteren zelf ook wat zitten rondkijken en ik ben ook bij die multiroom-systemen uitgekomen. Bijvoorbeeld de Denon AVR-3311. Probleem is dat er wat overlap is met wat ik met mijn HTPC wil/kan doen en dan lijkt het mij zonde om er zoveel geld aan te besteden.