Ik heb Pay & Go Generation (herlaadkaart).
Erg tevreden van over het algemeen, de smskes geraken nooit op (is men vriendin erg content van). Der is echter ne maat van mij die nooit berichten van mij ontvangt. Ik antwoord telkens op zijn berichten, maar toch ontvangt hij niks.
Enerzijds, hem bellen lukt wel, maar das natuurlijk wel een pak duurder als ge voor elke kleinigheid moet gaan bellen.
Anderzijds stond ik al bekend als onbeleefd omdat ik zogezegd nooit antwoordde (das rechtgezet toen we doorhadden dat het probleem ergens anders ligt).
Nu hebben we de volgende zaken getest op café:
Ik bel hem (proximus naar base): dit werkt
Ik sms hem (proximus naar base): dit werkt niet
hij smst mij (base naar proximus): dit werkt
hij belt mij (base naar proximus): dit werkt
vriendin smst hem (mobistar naar base): dit werkt
bellen idem
mobistar naar proximus ook geen probleem
proximus naar mobistar idem
Nog mensen die hier last van hebben? Of is het enkel bij mij? Ik heb maar 1 kennis met Base bij mijn weten, dus ik kan niet testen of het bij Base over het algemeen is. Ben ook de enige van mijn kennissen met Proximus, dus kan ook niet vanop een andere Proximus gsm testen of het wel werk. Het probleem is gewoon bizar, want ik krijg WEL de afleveringsrapporten.
Berichten komen niet aan bij base
- MClaeys
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 347 keer
Zijn gsm heeft geen zwarte lijst, of toch niet dat hij zelf weet, morgen dan maar eens in een andere gsm proberen 
Het kan nochtans ook aan de provider liggen, een tijdje geleden had mijn tante een gelijkaardig probleem, maar dan met bellen. Ze heeft Telenet en niemand met Belgacom kon naar haar bellen, die kregen altijd de bezettoon
zij kon wel naar iedereen bellen
fout bleek toen bij Telenet te liggen. Nuja, eerst andere gsm dan maar eens testen 
Btw, heeft elke gsm zo een zwarte lijst
want ben het nog nooit tegengekomen in een van mijn toestellen

Het kan nochtans ook aan de provider liggen, een tijdje geleden had mijn tante een gelijkaardig probleem, maar dan met bellen. Ze heeft Telenet en niemand met Belgacom kon naar haar bellen, die kregen altijd de bezettoon

Btw, heeft elke gsm zo een zwarte lijst

- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
- Bedankt: 110 keer
M'n oma & opa hebben elk een verschillend basic Nokia toestel en op beiden is er een soort van zwarte lijst, maar vraag me niet naar de naam van het menu in de instellingen
Zo heb ik het nr. van m'n ma en ik mogen uitbonjouren... SMS'en ontving ze toen niet meer van verschillende personen, die laatsten vonden dat natuurlijk maar vreemd.
M'n iFoon heeft dat dan weer niet (wel via een app).

M'n iFoon heeft dat dan weer niet (wel via een app).