ik zou overschakelen van telenet mono naar duo/quattro. Volgens hun site kan je installatie zelf doen, maar zo'n doe het zelf kit met hub en kabels kost te veel naar mijn goesting.
Ik heb hier nog nen switch liggen, en vraag mij af of ik da ook zou kunnen gebruiken, of dat het alleen met een hub kan.
Answers plz
Tnx in advance, Kjell(e)
vraag rond hardware bij telenet DUO
Ik zou bij mono blijven.
Ikzelf heb mono en gebruik router zodat men broer hier ook op internet kan met andere pc.
Ikzelf heb mono en gebruik router zodat men broer hier ook op internet kan met andere pc.
gebruik bv. jou pc al host ( je moet dan wel zeker 2 netwerk adapters hebben ) en als je windows xp'( pro) draait kan je uw netwerkverbinding in bridge leggen.
druk eerst op lan +ctrl ( telenet ) en dan op lan ( switch ) zo , meer is het niet. dan moet je ook niets instellen. dan krijgt zelf je broer het ip van telenet
druk eerst op lan +ctrl ( telenet ) en dan op lan ( switch ) zo , meer is het niet. dan moet je ook niets instellen. dan krijgt zelf je broer het ip van telenet

-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
En moet die PC constant blijven opstaan... nee, gewoon een routertje lijkt me veel eenvoudiger. Het voordeel is dan tevens dat je er meestal een firewall bovenop krijgt.netfreak schreef:kan je uw netwerkverbinding in bridge leggen.
jongens jongens altijd weer die discussie
laat ons concluderen:
mono heeft zijn redenen
duo heeft zijn redenen
router heeft zijn redenen
laat ons concluderen:
mono heeft zijn redenen
duo heeft zijn redenen
router heeft zijn redenen