Telenet wijzigt tarieven

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Telecombedrijf Telenet wijzigt vanaf 21 maart een aantal tarieven. Voor alle vastetelefonieklanten wordt bellen met een vast toestel naar een mobiel nummer gemiddeld tien procent goedkoper.

Bron: http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 110121_120
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

Dat is goed nieuws.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

het werd tijd zeg van BGC wat je wil maar een gesprek naar Telenet vanaf weepee is nog steeds duurder dan een gesprek naar BGC, is er ook sprake van de kost tussen de operatoren die goedkoper wordt, ..?
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16757
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Overigens is een tariefwijziging in het voordeel van de klant OOK een reden om een contract vervroegd op te zeggen, dus wie een escape-route zoekt om bij Telenet te vertrekken kan dit aangrijpen. ( http://bit.ly/telenetopzeggen , dankzij raf1)
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

meon schreef:Overigens is een tariefwijziging in het voordeel van de klant OOK een reden om een contract vervroegd op te zeggen, dus wie een escape-route zoekt om bij Telenet te vertrekken kan dit aangrijpen. ( http://bit.ly/telenetopzeggen , dankzij raf1)
Straffe kost :lol:
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:31
Locatie: Boortmeerbeek
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 18 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Een wijziging in het voordeel van de klant, telt dat ook als opzegrede?
Everything that has a beginning has an end.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16757
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Een wijziging is een wijziging.
Ik geef het maar mee, de kernboodschap (tariefverlagingen) is uiteraard goed nieuws eh!
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
Bedankt: 532 keer

11. Opzegmodaliteiten door de klant
...
11.3. U kan de overeenkomst onmiddellijk en kosteloos opzeggen bij ernstige onderbrekingen (zie artikel 5.2. van deze algemene voorwaarden) en bij wijzigingen door Telenet in uw nadeel (zie artikel 17 van deze algemene voorwaarden) en indien U verhuist naar niet aansluitbaar Telenet-gebied op voorwaarde dat U Telenet hiervan minstens één maand voor de verhuisdatum van op de hoogte brengt en Telenet een bewijs van verhuis bezorgt.
...
17. Wijzigingen
17.1. Telenet kan te allen tijde deze algemene voorwaarden en de prijsvoorwaarden wijzigen of de technische specificaties of eigenschappen van haar diensten aanpassen. U wordt één maand voorafgaand aan de inwerkingtreding van de wijziging op de hoogte gebracht.
17.2. Ingeval u niet akkoord gaat met een wijziging in uw nadeel, behoudt u het recht de overeenkomst kosteloos en schriftelijk op te zeggen tot uiterlijk de laatste dag van de maand die volgt op de inwerkingtreding van de wijzigingen.
17.3. Telenet kan te allen tijde de prijsvoorwaarden wijzigen. In geval van een prijsverhoging heeft u het recht om kosteloos de overeenkomst schriftelijk op te zeggen tot uiterlijk de laatste dag van de maand die volgt op de ontvangst van de eerste Aanrekening na de inwerkingtreding van de wijzigingen.
17.4. Telenet dient tijdig op de hoogte te worden gebracht van elke wijziging met betrekking tot uw gebruikelijk e-mail-, identificatie-, adres- en Aanrekeningsgegevens, zodat we u een correcte dienstverlening kunnen blijven bieden. U kan hiertoe de Telenet klantendienst contacteren of deze wijzigingen zelf uitvoeren via Mijn Telenet.
Bron: Algemene Voorwaarden van Telenet.
Jelly schreef:Een wijziging in het voordeel van de klant, telt dat ook als opzegrede?
Nee dus.
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
Bedankt: 532 keer

meon schreef:Overigens is een tariefwijziging in het voordeel van de klant OOK een reden om een contract vervroegd op te zeggen, dus wie een escape-route zoekt om bij Telenet te vertrekken kan dit aangrijpen. ( http://bit.ly/telenetopzeggen , dankzij raf1)
Toch niet dus. Zie voorgaand bericht.
meon schreef:Een wijziging is een wijziging.
Ik geef het maar mee, de kernboodschap (tariefverlagingen) is uiteraard goed nieuws eh!
Maar er zijn er twee:
  • eentje in het voordeel van de klant;
  • eentje in het nadeel van de klant.
:angel:
Gebruikersavatar
honda4life
Moderator
Moderator
Berichten: 6161
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
Bedankt: 391 keer
Provider

Ik vermoed dat (s)Telenet klanten graag veel betalen voor wat ze maar in de plaats krijgen (als je vergelijkt :p) in die zin is goedkoper worden in het nadeel van de klant :angel:
"Het is leuk als je weet dat je de snelste duurste bent"
Laatst gewijzigd door honda4life 22 jan 2011, 11:21, in totaal 1 gewijzigd.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
Bedankt: 532 keer

:funny:
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2173
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 476 keer
Bedankt: 106 keer

Zouden ze voor die prijsstijgingen ook zoveel reclame maken als voor hun lekke Yelo?
honda4life schreef:Ik vermoed dat Telenet klanten graag veel betalen voor wat ze maar in de plaats krijgen (als je vergelijkt :p) in die zin is goedkoper worden in het nadeel van de klant :angel:
"Het is leuk als je weet dat je de snelste duurste bent"
Voor Belgacom heb ik ook wel zo eentje ;)
"Belgacom neemt je (geld) mee." :P
lucdec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 817
Lid geworden op: 09 jan 2008, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 86 keer

quistnix schreef:Dat is goed nieuws.

de vastetelefonieklanten zullen vanaf 21 maart meer moeten gaan betalen voor hun abonnement en voor oproepen tijdens de piekuren naar een vast toestel. Daarvan stijgen de prijzen met 3,1 procent.



:bang:


:bang:
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”