Telecombedrijf Telenet wijzigt vanaf 21 maart een aantal tarieven. Voor alle vastetelefonieklanten wordt bellen met een vast toestel naar een mobiel nummer gemiddeld tien procent goedkoper.
Bron: http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 110121_120
Telenet wijzigt tarieven
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5271
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
het werd tijd zeg van BGC wat je wil maar een gesprek naar Telenet vanaf weepee is nog steeds duurder dan een gesprek naar BGC, is er ook sprake van de kost tussen de operatoren die goedkoper wordt, ..?
- meon
- Administrator
- Berichten: 16757
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Overigens is een tariefwijziging in het voordeel van de klant OOK een reden om een contract vervroegd op te zeggen, dus wie een escape-route zoekt om bij Telenet te vertrekken kan dit aangrijpen. ( http://bit.ly/telenetopzeggen , dankzij raf1)
- quistnix
- Erelid
- Berichten: 1646
- Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Straffe kostmeon schreef:Overigens is een tariefwijziging in het voordeel van de klant OOK een reden om een contract vervroegd op te zeggen, dus wie een escape-route zoekt om bij Telenet te vertrekken kan dit aangrijpen. ( http://bit.ly/telenetopzeggen , dankzij raf1)

-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
- Bedankt: 532 keer
Bron: Algemene Voorwaarden van Telenet.11. Opzegmodaliteiten door de klant
...
11.3. U kan de overeenkomst onmiddellijk en kosteloos opzeggen bij ernstige onderbrekingen (zie artikel 5.2. van deze algemene voorwaarden) en bij wijzigingen door Telenet in uw nadeel (zie artikel 17 van deze algemene voorwaarden) en indien U verhuist naar niet aansluitbaar Telenet-gebied op voorwaarde dat U Telenet hiervan minstens één maand voor de verhuisdatum van op de hoogte brengt en Telenet een bewijs van verhuis bezorgt.
...
17. Wijzigingen
17.1. Telenet kan te allen tijde deze algemene voorwaarden en de prijsvoorwaarden wijzigen of de technische specificaties of eigenschappen van haar diensten aanpassen. U wordt één maand voorafgaand aan de inwerkingtreding van de wijziging op de hoogte gebracht.
17.2. Ingeval u niet akkoord gaat met een wijziging in uw nadeel, behoudt u het recht de overeenkomst kosteloos en schriftelijk op te zeggen tot uiterlijk de laatste dag van de maand die volgt op de inwerkingtreding van de wijzigingen.
17.3. Telenet kan te allen tijde de prijsvoorwaarden wijzigen. In geval van een prijsverhoging heeft u het recht om kosteloos de overeenkomst schriftelijk op te zeggen tot uiterlijk de laatste dag van de maand die volgt op de ontvangst van de eerste Aanrekening na de inwerkingtreding van de wijzigingen.
17.4. Telenet dient tijdig op de hoogte te worden gebracht van elke wijziging met betrekking tot uw gebruikelijk e-mail-, identificatie-, adres- en Aanrekeningsgegevens, zodat we u een correcte dienstverlening kunnen blijven bieden. U kan hiertoe de Telenet klantendienst contacteren of deze wijzigingen zelf uitvoeren via Mijn Telenet.
Nee dus.Jelly schreef:Een wijziging in het voordeel van de klant, telt dat ook als opzegrede?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
- Bedankt: 532 keer
Toch niet dus. Zie voorgaand bericht.meon schreef:Overigens is een tariefwijziging in het voordeel van de klant OOK een reden om een contract vervroegd op te zeggen, dus wie een escape-route zoekt om bij Telenet te vertrekken kan dit aangrijpen. ( http://bit.ly/telenetopzeggen , dankzij raf1)
Maar er zijn er twee:meon schreef:Een wijziging is een wijziging.
Ik geef het maar mee, de kernboodschap (tariefverlagingen) is uiteraard goed nieuws eh!
- eentje in het voordeel van de klant;
- eentje in het nadeel van de klant.

- honda4life
- Moderator
- Berichten: 6161
- Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
- Locatie: 127.0.0.1
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Ik vermoed dat (s)Telenet klanten graag veel betalen voor wat ze maar in de plaats krijgen (als je vergelijkt
) in die zin is goedkoper worden in het nadeel van de klant 
"Het is leuk als je weet dat je de snelste duurste bent"


"Het is leuk als je weet dat je de snelste duurste bent"
Laatst gewijzigd door honda4life 22 jan 2011, 11:21, in totaal 1 gewijzigd.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
- Bedankt: 532 keer

-
- Elite Poster
- Berichten: 2173
- Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
- Locatie: Zwevegem
- Uitgedeelde bedankjes: 476 keer
- Bedankt: 106 keer
Zouden ze voor die prijsstijgingen ook zoveel reclame maken als voor hun lekke Yelo?

"Belgacom neemt je (geld) mee."
Voor Belgacom heb ik ook wel zo eentjehonda4life schreef:Ik vermoed dat Telenet klanten graag veel betalen voor wat ze maar in de plaats krijgen (als je vergelijkt) in die zin is goedkoper worden in het nadeel van de klant
"Het is leuk als je weet dat je de snelste duurste bent"

"Belgacom neemt je (geld) mee."

-
- Elite Poster
- Berichten: 817
- Lid geworden op: 09 jan 2008, 18:47
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 86 keer
quistnix schreef:Dat is goed nieuws.
de vastetelefonieklanten zullen vanaf 21 maart meer moeten gaan betalen voor hun abonnement en voor oproepen tijdens de piekuren naar een vast toestel. Daarvan stijgen de prijzen met 3,1 procent.

