Mijn eerste factuur die ik kreeg bedroeg zomaar eventjes 429,80 euro... Ondanks dat ik -telefonisch- de aansluiting aanvroeg tijdens de lopende promotie van gratis activering en installatie werden deze kosten me toch aangerekend.
De -overigens zeer vriendelijke- dame aan de lijn opperde eerst nog dat de installatie was gebeurd buiten de promotieperiode... Op mijn repliek dat ik wel degelijk de bestelling plaatste binnen deze periode werd dan toch al een creditnota opgesteld t.b.v. 199 euro, echter,
op de factuur staat ook 44,99 euro aangerekend voor plaatsing kabel telefonie-internet (15 eenheden à 3 euro ??), De technieker heeft geen enkele kabel moeten trekken, de telefoonlijn was aanwezig (had er vroeger een vaste telefoon aanhangen), de pc was nog aangesloten op de telenet modem, het enige wat ik gedaan heb is de kabel van de telenet naar de BGC-modem verplaatst

Op 'mijn Belgacom' staat de factuur nu met de status 'factuur met geactiveerde betwisting', maar het te betwisten bedrag van de 'plaatsing kabel' staat nog steeds als 'te betalen'
Iemand ervaring hiermee of raad ? Maandag in elk geval nog eens bellen... tjonge moet dit nu altijd...