Centrale: Waregem
Volgens de logfiles van mijn router, is het internet uitgevallen gisteren avond om 23.00
Nu om 12.00 u nog altijd geen internet (geen sync)
Op mijn vaste lijn hoor ik de bekende bezettoon (internet zonder vaste lijn), er is dus wel vebrinding met de LEX
Als ik naar 0800 22700 bel, en mijn nummer ingeef, hoor ik een boodschap:
"Betse klant, het telefoonverkeer in uw zone is op dit ogenblik ernstig verstoord. We doen er alles voor om ... " en de verbinding wordt verbroken op het einde van de boodschap.
Ik kan dus de helpdesk niet bereiken.
[Edit] - als ik vanaf de GSM mijn vaste lijn bel krijg ik geen verbinding. Nochtans is mijn vaste lijn geporteerd naar WeePee. Blijkbaar blokkeren ze alle telefoonverkeer naar de nummerreeks 056 60xxxx - zelfs de geporteerde nummers

Begrijp er niets van

Nog iemand ?
Philippe [verstuurd via Mobile Vikings]