Enja ik ben ergens in fout misschien
even het relaas
ik heb
- internet intens
- tv
- vaste lijn happy time
- 2 mobiele nrs happy time one mobile
- 1 mobiele data
totaal abogeld ongeveer 150 euro. (als res klant denk ik dat dit behoorlijk is)
Tot dit jaar betaalde ik de faktuur van oktober te betalen tegen 14 november altijd te laat omdat ik dan naar de winkel ging betaalde 100 euro met mijn supreme award en de rest met BC
Op 23/11/10 een brief gehad van belgacom dat ik mijn onbetaalde faktuur moest betalen binnen de 10 kalanderdagen of ik zou op minimumservice worden gezet.
Brief heeft als datum belgacom, 22/11/10
Zaterdag 27/11/10 ga ik naar belgacomcenter daar kreeg ik te horen dat ze geen betalingen aanvaarden en al helemaal niet met supreme award.
Ik was kwaad en boos zo van dan ga ik den boel op zeggen (in het heetst van de strijd)
groot was mijn verbazing toen ik zondag 28/11/2010 om 23.24u ik en mijn partner een smsje kregen uw mobiele diensten worden tijdelijk onderbroken.
ook vast werkte nie meer mijn bloed kookte
heb dan maandagmorgen onmiddellijk een vriendelijk telefoontje gedaan

dus al ik die brief lees verzonden op 22/11.
10 kalenderdagen tijd mogen ze me niet afsluiten voor 02/12
Ik kan nu betalen zeggen ze alles zal terug welken maar moet wel 200 euro indienst kosten betalen of ze laten vallen mits bijtekenen van 1 jaar.
Maar ik had toch nog tijd van te betalen ? ja da is het risicoe en wij kunnen niet verder helpen
ik moet nu wachten van betalen tot mijn volgende faktuur vervallen is zodat ik blijf op minimum staan en op 15/05 kan ik dan opzeggen
wat een soep.
Dit vind ik er over.
Ik heb klacht ingediend bij ombudsdienst hebben de klacht aanvaard
heb ook een brief gestuurd naar belgacom
Kan ik nog iets meer doen ?