Zorg ervoor dat uw router is volledig functioneel voordat u begint, dat je een computer aangesloten op het met en dat u toegang tot de configuratie van de router interface.
Eerst toegang tot je router en zorg ervoor dat de DHCP-server is ingeschakeld en het zal een IP-adres aan te bieden aan alle apparatuur die daarom verzoekt. Voor gedetailleerde instructies over hoe dat te doen, verwijzen naar de configuratie van uw router handleiding.
Sluit je Xbox op de router met behulp van de rechte kabel en zet je Xbox's Static IP instelling. Door dat te doen, zal het automatisch proberen om een IP-adres krijgen van de dichtstbijzijnde aangesloten apparatuur. Dat zou uw router. Nadat u op Opslaan klikt, ga terug naar je dashboard en je ziet een IP-adres daar.
Nu heb ik wel dit stukje gevonden :
die telenet plaatst is een AP
en de enige manier om daarin te geraken is eigenschappen van uw verbinding te nemen
de knop eigenschappen - tcp-ip eigenschappen - verander daar het ip naar handmatig en geef in 192.168.0.2 - 255.255.255.0
gateaway mag leeg blijven.
dan ok tot alle kadertjes terug weg zijn
surf dan naar 192.168.0.50 en login op de Access Point en stel in wat ge wilt.
Tot daar is alles gelukt maar blijkbaar heb ik enkele jaren geleden mijn login naam en paswoord gewijzigd want "admin" en dan zonder pw inloggen wordt niet geaccepteerd .... Kan ik naar telenet bellen om deze terug op te halen? Of kan ik gewoon ook mijn AP resetten? Als ik dat doe, kan ik dan zelf de instellingen in de AP maken of moet er daar een telenetinstallateur voor komen? Of moet er helemaal niets gewijzigd worden standaard? Ik hoop dat het zo wat duidelijk is en dat er iemand mij kan helpen. Als er iets niet duidelijk is of meer info nodig hebt, vraag maar

Mvg Tommy