3 g gsm.

Hier kan je het hebben over vragen rond mobiele en vaste (smart)phones
Plaats reactie
dirkdw
Starter
Starter

Beste,

ik zit bij BASE en ik ben op zoek naar een goedkope gsm die 3 G aankan. :P
honda4life
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
Bedankt: 391 keer
Provider

Samsung Star of Corby 3G
Maar of je daar echt plezier aan beleeft aan je 3G snelheid dan...
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Bedankt: 624 keer

Ik heb een Samsung star wifi gekocht voor m'n vader, en dat is heel veel gsm voor 150€
Maar, eigenlijk moet je meer voorkeuren hebben dan "ik wil een G3 gsm", om te beslissen wat leuke gsm's zijn.
In de prijsklasse 100-200€ heb je een heleboel leuke gsm's die allemaal gericht zijn op 1 specifiek onderdeel.
Wil je een touchscreen ? een betere Camera ? mp3's beluisteren ? een GPS ? of wil je gewoon de goedkoopste GSM die G3 aankan ?
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 250 keer
Bedankt: 550 keer
Provider
Te Koop forum

@TS, 'waarom' wil je 3G ? Naargelang wat je van plan ben is deze of gene GSM beter natuurlijk. Gelieve iets meer info ...
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 45 keer

Hou er ook rekening mee dat het Base netwerk op de meeste plaatsen (behalve de grote steden) nog geen 3G dekking heeft...
dirkdw
Starter
Starter

ik wil een gsm op 3 G om ooit :-D bij base snelle verbinding te hebben. ik dacht aan een paar SE genre Elm en Haze maar nokia mag ook
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

@DirkDW, OK voor een 'snelle' verbinding. Maar wat wil je met die snelle verbinding doen ? Ik vermoed internet surfen, maar wat voor content precies ? Met een Corby of Star, ben je namelijk beperkt tot de populaire social networking dingen en eerlijk gezegd heb je dan niet zo heel veel aan die 3G t.o.v. Edge

Wil je trouwens echt gebruik kunnen maken van 3G qua snelheid en dus aangepaste content, dan gaat uw dataconnectie meer kosten dan wat je GSM waard is.

Grtz,
Sasuke
Afbeelding
dirkdw
Starter
Starter

het zou ook zijn voor te mailen en minder facebook toestanden. ik moet zeker geen touch screen hebben
honda4life
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
Bedankt: 391 keer
Provider

De meeste Samsungs gaan tot 5 Mb aan bijlagen...
Je kan wel vrij veel formaten openen, en de tekst van de reply heeft wel een (ruime) beperking.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
dirkdw
Starter
Starter

ik heb nog geen ervaring met samsung maar wel met nokia en SE .
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

Om te mailen heb je toch helemaal geen edge nodig zeker ? Enfinm als het om te mailen is, en je bent Nokia en SE gewoon, probeer dan via marktplaats of tweakers een toestel te bemachtigen van onze noorderburen. Die krijgen GSM's gratis en verpatsen die dan aan de arme belgen :)

Grtz,
Sasuke
Afbeelding
dirkdw
Starter
Starter

mercikes voor alle info's die ik gekregen heb ik zal het daar eens proberen.
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Om onder de €200 te blijven: ik ben ontzettend tevreden van mijn Nokia E63.
Afbeelding
iceke
Elite Poster
Elite Poster

Sub Zero schreef:Om onder de €200 te blijven: ik ben ontzettend tevreden van mijn Nokia E63.
Inderdaad een zeer mooie telefoon, alleen vind ik dat ding ongelooflijk onlogisch om in te stellen, telkens er iets moet veranderd worden moet ik er de handleiding bijnemen om te weten hoe en waar in een instelling kan veranderen.

Sms centrale instellen doe je niet zomaar 123 zonder boekje, mobile internet instellingen of mail instellingen al helemaal niet.
Leuke dingen ? Je kan een prive & een werk profiel instellen, toetsenbord dat prettig typt en de batterij is niet leeg na 1 werkdag.
In ieder geval een beter ding dan de brakke & veel duurdere n79 die ik nu heb.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Hoe kan je nu in godsnaam surfen met een gsm van 150 euro?
En kom niet af , dat gaat heel goed, ik kan alles doen want dat is absoluut niet zo.
Ge kunt ze kussen
Sub Zero
Administrator
Administrator
Bedankt: 121 keer

iceke schreef:Inderdaad een zeer mooie telefoon, alleen vind ik dat ding ongelooflijk onlogisch om in te stellen, telkens er iets moet veranderd worden moet ik er de handleiding bijnemen om te weten hoe en waar in een instelling kan veranderen.
'k Heb nog nooit de handleiding gebruikt :) 't Is inderdaad wat wennen. Vooral als je een IMAP mailbox wil leeghalen en de Nokia mail niet wil gebruiken. Er zit namelijk een gratis imap mail client in Symbian die zelfs IMAP idle doet, maar ze pushen die betalende nokia mail constant. In vorige versies van Symbian was dit niet zo.
Afbeelding
krisken
userbase crew
userbase crew
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Marlboro schreef:Hoe kan je nu in godsnaam surfen met een gsm van 150 euro?
En kom niet af , dat gaat heel goed, ik kan alles doen want dat is absoluut niet zo.
Euhm dat gaat eigenlijk heel goed zelfs.
Blijkbaar ben jij er zo van overtuigd van het "hoe duurder de gsm, hoe beter de functies"-verhaal?

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: amedee
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Op de webshop van Coolblue staan 64 smartphones tot €200, en vanaf €269 heb je al een smartphone met Android 2.1 ;-)
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Met Opera Mini gaat dat op heel veel toestellen (zelfs niet-smartphones) heel goed!
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

meon schreef:
Met Opera Mini gaat dat op heel veel toestellen (zelfs niet-smartphones) heel goed!
Het is maar te bezien wat jullie goed en vlot noemen; mijn jongste broer zegt dat ook, goed voor hem maar deze kan nauwelijks pagina 's opentrekken en alles is beperkt.
En er is toch niks makkelijkers dan surfen met een smartphone met touchscreen enz...???
Ik zou mee een gsm mee knoppen niet kunnen surfen, is echt wel niet handig vind ik ;).

Ik weet wel de 5800 van nokia doenbaar is maar die kost dan wel al meer dan 150 euro.
Ge kunt ze kussen
krisken
userbase crew
userbase crew

Euhm mijn samsung'ske kostte 150 euro, kan ik perfect op surfen en is ook zonder knopkes :-)
Enige nadeel van touch : al rijdende op de fiets een smsje typen :)

Telefonie = EDPnet + OVH
iceke
Elite Poster
Elite Poster

Stel jij dan eens een "goedkope gsm met 3G" voor, waar je in godsnaam wel op kan surfen.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

iceke schreef:
Stel jij dan eens een "goedkope gsm met 3G" voor, waar je in godsnaam wel op kan surfen.
De 5800 van nokia en er is nog zo'n iets denk ik recenter model van nokia ook waarmee je deftig kan surfen, alleen kost deze iets meer dan 150 euro.
Maar nogmaals; kan je echt alle pagina's opentrekken dan?

ps; er zijn ook mensen bij die zeggen ze surfen met een gsm die een scherm heeft van 2 inch ofzo, tja, als je dat surfen kan noemen??? :lol:
Ge kunt ze kussen
krisken
userbase crew
userbase crew

Niet iedereen moet persé een iphone 4 hebben hiervoor hé ;)

Telefonie = EDPnet + OVH
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Marlboro schreef:De 5800 van nokia en er is nog zo'n iets denk ik recenter model van nokia ook waarmee je deftig kan surfen, alleen kost deze iets meer dan 150 euro.
De Nokia 5800XM heeft Flash support, dus je kan er zelfs meer mee openen dan met een iPhone.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

r2504 schreef:
Marlboro schreef:De 5800 van nokia en er is nog zo'n iets denk ik recenter model van nokia ook waarmee je deftig kan surfen, alleen kost deze iets meer dan 150 euro.
De Nokia 5800XM heeft Flash support, dus je kan er zelfs meer mee openen dan met een iPhone.
Jaja, ik weet de iphone geene flash heeft maar ik kom dit zeer zelden tegen ik op iets stuit dat flash nodig heeft en dan nog gaat het meestal om een futuliteit die er niet veel aan toedoet ;).
Maar he tis beetje bij beetje aan het veranderen jong wat dienen flash betreft, ik merk dat zelfs vtm al quicktime player gebruikt inplaats van flash, normaal gezien kon ik alleen de filmpjes bekijken via flash op de laptop ofzo maar ik heb op het nieuw gezien mee dienen ipad van apple dat ze dat verandert hebben van flash naar quicktime player.
Ge kunt ze kussen
devilkin
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1080 keer
Bedankt: 681 keer
Recent bedankt: 8 keer
Provider
Te Koop forum

Marlboro schreef:
r2504 schreef:
Jaja, ik weet de iphone geene flash heeft maar ik kom dit zeer zelden tegen ik op iets stuit dat flash nodig heeft en dan nog gaat het meestal om een futuliteit die er niet veel aan toedoet ;).
Maar he tis beetje bij beetje aan het veranderen jong wat dienen flash betreft, ik merk dat zelfs vtm al quicktime player gebruikt inplaats van flash, normaal gezien kon ik alleen de filmpjes bekijken via flash op de laptop ofzo maar ik heb op het nieuw gezien mee dienen ipad van apple dat ze dat verandert hebben van flash naar quicktime player.
Ugh. Van het ene proprietary naar het andere. Er zijn open standaarden, ffs.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 87 keer

Vroeger had ik een gsm met eigen besturingssysteem. Toen dacht ik ook: bwa, met dit kom ik toe.
Maar de tijd evolueert en na een tijdje wil je meer dan alleen mailen, maar je gsm kan niet meer en je kan niets bij installeren.

Je kunt ook enkele euro's meer geven om zo een model te nemen waar je later meer met zou kunnen.

Als je veel mails gaat typen, lijkt mij een fysiek toetsenbord wel handig. Ik heb zelf enkel een touchscreen, en dat typen gaat wel vlot, maar nu niet om iedere dag een A4 van een mail te typen.

De HTC Wildfire heb je voor €269 (Shop)

Natuurlijk is dit een persoonlijke voorkeur, want voor 150 euro vind je waarschijnlijk ook gsm's die aan je eisen voldoen, de vraag is natuurlijk of je eisen niet evolueren.

Veel succes met de zoektocht!
dirkdw
Starter
Starter

Ik ga nog wat sparen denk ik :wink: want laptop geeft ook bijna de geest enne mens moet zijn prioriteiten zetten hè.

mercikes voor alle nuttige info
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”