ik zit bij BASE en ik ben op zoek naar een goedkope gsm die 3 G aankan.

Inderdaad een zeer mooie telefoon, alleen vind ik dat ding ongelooflijk onlogisch om in te stellen, telkens er iets moet veranderd worden moet ik er de handleiding bijnemen om te weten hoe en waar in een instelling kan veranderen.Sub Zero schreef:Om onder de €200 te blijven: ik ben ontzettend tevreden van mijn Nokia E63.
'k Heb nog nooit de handleiding gebruikticeke schreef:Inderdaad een zeer mooie telefoon, alleen vind ik dat ding ongelooflijk onlogisch om in te stellen, telkens er iets moet veranderd worden moet ik er de handleiding bijnemen om te weten hoe en waar in een instelling kan veranderen.
Euhm dat gaat eigenlijk heel goed zelfs.Marlboro schreef:Hoe kan je nu in godsnaam surfen met een gsm van 150 euro?
En kom niet af , dat gaat heel goed, ik kan alles doen want dat is absoluut niet zo.
Met Opera Mini gaat dat op heel veel toestellen (zelfs niet-smartphones) heel goed!Marlboro schreef:Hoe kan je nu in godsnaam surfen met een gsm van 150 euro?
En kom niet af , dat gaat heel goed, ik kan alles doen want dat is absoluut niet zo.
Het is maar te bezien wat jullie goed en vlot noemen; mijn jongste broer zegt dat ook, goed voor hem maar deze kan nauwelijks pagina 's opentrekken en alles is beperkt.meon schreef:Met Opera Mini gaat dat op heel veel toestellen (zelfs niet-smartphones) heel goed!Marlboro schreef:Hoe kan je nu in godsnaam surfen met een gsm van 150 euro?
Stel jij dan eens een "goedkope gsm met 3G" voor, waar je in godsnaam wel op kan surfen.Marlboro schreef:Hoe kan je nu in godsnaam surfen met een gsm van 150 euro?
De 5800 van nokia en er is nog zo'n iets denk ik recenter model van nokia ook waarmee je deftig kan surfen, alleen kost deze iets meer dan 150 euro.iceke schreef:Stel jij dan eens een "goedkope gsm met 3G" voor, waar je in godsnaam wel op kan surfen.Marlboro schreef:Hoe kan je nu in godsnaam surfen met een gsm van 150 euro?
De Nokia 5800XM heeft Flash support, dus je kan er zelfs meer mee openen dan met een iPhone.Marlboro schreef:De 5800 van nokia en er is nog zo'n iets denk ik recenter model van nokia ook waarmee je deftig kan surfen, alleen kost deze iets meer dan 150 euro.
Maar nogmaals; kan je echt alle pagina's opentrekken dan?
Jaja, ik weet de iphone geene flash heeft maar ik kom dit zeer zelden tegen ik op iets stuit dat flash nodig heeft en dan nog gaat het meestal om een futuliteit die er niet veel aan toedoetr2504 schreef:De Nokia 5800XM heeft Flash support, dus je kan er zelfs meer mee openen dan met een iPhone.Marlboro schreef:De 5800 van nokia en er is nog zo'n iets denk ik recenter model van nokia ook waarmee je deftig kan surfen, alleen kost deze iets meer dan 150 euro.
Maar nogmaals; kan je echt alle pagina's opentrekken dan?
Ugh. Van het ene proprietary naar het andere. Er zijn open standaarden, ffs.Marlboro schreef:Jaja, ik weet de iphone geene flash heeft maar ik kom dit zeer zelden tegen ik op iets stuit dat flash nodig heeft en dan nog gaat het meestal om een futuliteit die er niet veel aan toedoetr2504 schreef:De Nokia 5800XM heeft Flash support, dus je kan er zelfs meer mee openen dan met een iPhone.Marlboro schreef:De 5800 van nokia en er is nog zo'n iets denk ik recenter model van nokia ook waarmee je deftig kan surfen, alleen kost deze iets meer dan 150 euro.
Maar nogmaals; kan je echt alle pagina's opentrekken dan?.
Maar he tis beetje bij beetje aan het veranderen jong wat dienen flash betreft, ik merk dat zelfs vtm al quicktime player gebruikt inplaats van flash, normaal gezien kon ik alleen de filmpjes bekijken via flash op de laptop ofzo maar ik heb op het nieuw gezien mee dienen ipad van apple dat ze dat verandert hebben van flash naar quicktime player.