Deze namiddag rond 16:45 verbrak mijn ADSL2+ verbinding. Vlug 1 en ander gechecked en bleek de telefoon ook niet meer te werken. Bcom gebeld en na wat wachten werd mijn lijn "gereset" en werkte de telefoon weer. Internet bleef echter onderbroken. Tegen beter weten in teruggebeld (storingen) en uitgelegd dat niettegenstaande de telefoon terug in orde was het ADSL gedeelte het nog niet deed.
Omdat ik bij DxADSL zat kon men mij daar niet helpen. Ondertussen was het 10 voor 6 en had DXADSL het antwoordapparaat al aan staan ("we zijn bereikbaar tot 6 uur

Ik heb een vermoeden dat dit alles wel eens met de migratie naar VDSL kan te maken hebben maar sinds ik van DXADSL een mail kreeg dat ze het gingen opvolgen (18/2) heb ik niets meer vernomen over de plaatsing van de Sagem door Janssens.
Iemand een beter idee (voor ik morgenvroeg contact neem met DxADSL)?