Hoe reageert die serie opname?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1683 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

Stel: ik wens een serie op te nemen, laat ons zeggen serie XXX.

XXX wordt op hetzelfde uur op twee verschillende posten uitgezonden: op post A de nieuwe afleveringen en op post B de heruitzendingen. Wat doet BGC TV? Neemt hij prioritair diegene op op de post waarop ik geprogrammeerd heb?

Dat heruitzendingen worden opgenomen, stoort mij niet, maar ik dacht dat slechts één stream tegelijk kon opgenomen worden dus vraag ik me af wat er in dit geval gebeurt.
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 476 keer
Bedankt: 106 keer

Ik neem aan dat een serie ook gekoppeld is aan een kanaal en dus enkel de serie van dat ene kanaal zal opnemen.

Het stelt wel een nieuwe vraag: wat als je 2 serie opnames programmeert op 2 verschillende kanalen met overlappende uitzenduren?
quistnix
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

TomG schreef:Ik neem aan dat een serie ook gekoppeld is aan een kanaal en dus enkel de serie van dat ene kanaal zal opnemen.

Het stelt wel een nieuwe vraag: wat als je 2 serie opnames programmeert op 2 verschillende kanalen met overlappende uitzenduren?
Dan krijg je een conflict en moet je kiezen dewelke je wil behouden en dewelke niet.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”