Stel: ik wens een serie op te nemen, laat ons zeggen serie XXX.
XXX wordt op hetzelfde uur op twee verschillende posten uitgezonden: op post A de nieuwe afleveringen en op post B de heruitzendingen. Wat doet BGC TV? Neemt hij prioritair diegene op op de post waarop ik geprogrammeerd heb?
Dat heruitzendingen worden opgenomen, stoort mij niet, maar ik dacht dat slechts één stream tegelijk kon opgenomen worden dus vraag ik me af wat er in dit geval gebeurt.
Hoe reageert die serie opname?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 476 keer
- Bedankt: 106 keer
Ik neem aan dat een serie ook gekoppeld is aan een kanaal en dus enkel de serie van dat ene kanaal zal opnemen.
Het stelt wel een nieuwe vraag: wat als je 2 serie opnames programmeert op 2 verschillende kanalen met overlappende uitzenduren?
Het stelt wel een nieuwe vraag: wat als je 2 serie opnames programmeert op 2 verschillende kanalen met overlappende uitzenduren?
- quistnix
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Dan krijg je een conflict en moet je kiezen dewelke je wil behouden en dewelke niet.TomG schreef:Ik neem aan dat een serie ook gekoppeld is aan een kanaal en dus enkel de serie van dat ene kanaal zal opnemen.