Belgacom wil je mening horen!

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer

Hallo,

Wil je graag meewerken aan de Belgacom producten en diensten van morgen? Jouw mening telt!

Klik op onderstaande link om enkele vragen te beantwoorden:
http://s.checkmarket.com/?e=12285&h=D65 ... 91BC4&l=nl

Vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 15162
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1683 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

Deze ondervraging kreeg het akkoord van de userbase crew. Diegene die dit wensen, kunnen hieraan meewerken. Gelieve je in deze forumpost te onthouden van allerhande niet opbouwende kritiek. In de enquete vul je natuurlijk in waar je zelf zin in hebt. Dank.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Goztow schreef:Deze ondervraging kreeg het akkoord van de userbase crew. Diegene die dit wensen, kunnen hieraan meewerken. Gelieve je te onthouden van allerhande niet opbouwende kritiek. Dank.
Dus je mag alleen maar deelnemen aan de enquete als je positief bent over Eva?
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 15162
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1683 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

Excuses, ik heb mijn post verduidelijkt.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1421
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 300 keer

Astralon schreef: Dus je mag alleen maar deelnemen aan de enquete als je positief bent over Eva?
Dat is de clou van de zaak :angel:
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Lock de forumpost dan als je enkel opbouwende kritiek wil horen. Ik heb niet veel goeds te vertellen over Eva, en heb ook helemaal niet de behoefte dit in een enquete te gaan vertellen. We weten toch allemaal dat Belgacom hun goesting doet.
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 15162
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1683 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

Goendi schreef:Lock de forumpost dan als je enkel opbouwende kritiek wil horen. Ik heb niet veel goeds te vertellen over Eva, en heb ook helemaal niet de behoefte dit in een enquete te gaan vertellen. We weten toch allemaal dat Belgacom hun goesting doet.
Opbouwende kritiek kan perfect negatief zijn. Maar dan wel zo geformuleerd dat je er iets aan hebt. Niet het gewoonlijk gebash zonder argumenten.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Goztow schreef:
Goendi schreef:Lock de forumpost dan als je enkel opbouwende kritiek wil horen. Ik heb niet veel goeds te vertellen over Eva, en heb ook helemaal niet de behoefte dit in een enquete te gaan vertellen. We weten toch allemaal dat Belgacom hun goesting doet.
Opbouwende kritiek kan perfect negatief zijn. Maar dan wel zo geformuleerd dat je er iets aan hebt. Niet het gewoonlijk gebash zonder argumenten.
Ik wil de eerste persoon nog leren kennen die negatieve kritiek als opbouwend ervaart en niet persoonlijk oppakt :) Nu neem ik aan dat Eva het niet persoonlijk oppakt, aangezien ze een fictieve persoon is. Bon, let's do an effort.

In de periode dat Eva hier was, zag ik ze vaak naast de kwestie antwoorden. Ik herinner me dat ik ze eens heb moeten verbeteren nav een 4_TEL meting interpretatie, en dat er vervolgens geen spoor meer te bekennen was van "Eva". Als een official van Belgacom zijn/haar fouten niet kan toegeven, dan vind ik dit al bedenkelijk.

Daarnaast is er "too much sales talk" in haar replieken. Als Eva als verkoopsinstrument moet dienen, dan huiver ik. Nu weet ik wel dat Belgacom dit steeds meer en meer doorvoert, maar als men naar de helpdesk belt en men tracht U iets aan te smeren, of men post op een forum en "bam" daar is Eva's salestalk, is nog een groot verschil. De helpdesk verwacht je je er aan, op je vrije tijd op een forum niet. Dat moét er dus uit. Het stoort mateloos.
Gebruikersavatar
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Berichten: 5753
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 250 keer
Bedankt: 550 keer
Provider
Te Koop forum

[quote="Goendi]
Ik wil de eerste persoon nog leren kennen die negatieve kritiek als opbouwend ervaart en niet persoonlijk oppakt :) Nu neem ik aan dat Eva het niet persoonlijk oppakt, aangezien ze een fictieve persoon is. Bon, let's do an effort.
[/quote]
Dat is dan ook een probleem van de tegenpartij, en niet de persoon die de kritiek uit hé. Iedereen kan volgens mij wel uitmaken of de kritiek opbouwend of niet bedoeld was, hoe je ze zelf interpreteert is iets anders.

Grtz,
Sasuke

PS: Waar denk je dat de moderators voor dienen ?
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3297
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 760 keer
Bedankt: 252 keer
Provider
Te Koop forum

Ik heb het ingevuld tot aan de socio-crap op het einde: de gegevens over de samenstelling van een gezin, etc. gaat geen enkel bedrijf aan - dat dient enkel om de marketing sluwer te maken, niet om het produkt te verbeteren.
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 15162
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1683 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

cptKangaroo schreef:Ik heb het ingevuld tot aan de socio-crap op het einde: de gegevens over de samenstelling van een gezin, etc. gaat geen enkel bedrijf aan - dat dient enkel om de marketing sluwer te maken, niet om het produkt te verbeteren.
Ik heb zelfs geen idee wat ze er op zich aan hebben :-s.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

alleenstaande student vond het mss interessant en persoonlijk
terwijl een "oude" gezinsman vond het te opdringerig

product wordt verbeterd dan door techniek x enkel toe te passen bij de doelgroep die het goed vond.

Tis niet alsof ze uw loon hebben gevraagd :) En geef zelf toe, wat een student van internet verwacht is iets anders dan iemand die een gezin heeft

Het was natuulijk ook een goeie moment voor hen om te zien wie tevreden is van proximus enz
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5278
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 767 keer
Bedankt: 156 keer
Recent bedankt: 3 keer

"Kent u Eva van de klantendienst van Belgacom?"

Djeez, Alt-F4

Deze week enkele brutale verkopers van Proximus aan de voordeur.
Met zelfs een vriendelijke "Nee dankuwel" word al geen genoegen meer genomen.

Krijg je een onmiddelijk een 'waarom' en 'wie is uw huidige operator?'
Optiefen ja!
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
Gebruikersavatar
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer

Hallo,

We hebben de enquête afgesloten.

Bedankt aan iedereen die deelgenomen heeft.

Eens de analyse achter de rug is, zal ik hier een paar resultaten posten.

Wat de reacties hier betreft:
- Ik heb geen sales targets en in principe is het niet de bedoeling dat ik commerciële info push. Maar ik ben wel enthousiast over mijn bedrijf natuurlijk! Enfin, ik zal er beter proberen op letten.
- Het is ook waar dat ik al eens een fout antwoord heb gegeven, maar ik heb er geen probleem mee om verbeterd te worden hoor. Als ik dat achteraf niet bevestig, is het omdat ik de post uit het oog verloren heb, niet omdat ik mij niet meer durf vertonen. We zijn onze procedures nog aan het finetunen en er valt voorlopig nog te regelmatig een post tussen het net. We're working on it!

Groetjes,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Eva_van_Belgacom schreef:Hallo,

We hebben de enquête afgesloten.

Bedankt aan iedereen die deelgenomen heeft.

Eens de analyse achter de rug is, zal ik hier een paar resultaten posten.

Wat de reacties hier betreft:
- Ik heb geen sales targets en in principe is het niet de bedoeling dat ik commerciële info push. Maar ik ben wel enthousiast over mijn bedrijf natuurlijk! Enfin, ik zal er beter proberen op letten.
- Het is ook waar dat ik al eens een fout antwoord heb gegeven, maar ik heb er geen probleem mee om verbeterd te worden hoor. Als ik dat achteraf niet bevestig, is het omdat ik de post uit het oog verloren heb, niet omdat ik mij niet meer durf vertonen. We zijn onze procedures nog aan het finetunen en er valt voorlopig nog te regelmatig een post tussen het net. We're working on it!

PS: Die hallo aan het begin van elke post is bvb misschien wat overbodig ;)
Groetjes,
Eva
Dit is nu eens een prachtige forumpost. Mensentaal, persoonlijkheid en aangename feedback.
- Ethousiasme is niks mis mee. Het tegendeel zou me verbazen :)
- Ik krijg hier zelf een email als ik een reactie heb op een post van mezelf. Die gaan in specifieke tag/map, en zo heb ik er overzicht van. Daarnaast, als ik op mijn nicknaam klik kan ik zien welke posts waar ik op reageerde/startte, recent zijn geupdate. Helpt dat mss?

Good luck :)
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3239
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 243 keer

Eva_van_Belgacom schreef:Hallo,

We hebben de enquête afgesloten.

Bedankt aan iedereen die deelgenomen heeft.

Eens de analyse achter de rug is, zal ik hier een paar resultaten posten.

Wat de reacties hier betreft:
- Ik heb geen sales targets en in principe is het niet de bedoeling dat ik commerciële info push. Maar ik ben wel enthousiast over mijn bedrijf natuurlijk! Enfin, ik zal er beter proberen op letten.
- Het is ook waar dat ik al eens een fout antwoord heb gegeven, maar ik heb er geen probleem mee om verbeterd te worden hoor. Als ik dat achteraf niet bevestig, is het omdat ik de post uit het oog verloren heb, niet omdat ik mij niet meer durf vertonen. We zijn onze procedures nog aan het finetunen en er valt voorlopig nog te regelmatig een post tussen het net. We're working on it!

Groetjes,
Eva
Zoeken ze geen pro's bij belgacom? Ik wil gerust ook wel heel de dag fora afschuimen op kosten van belgacom hoor. :(
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1421
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 300 keer

Eva_van_Belgacom schreef:Hallo,

We hebben de enquête afgesloten.

Bedankt aan iedereen die deelgenomen heeft.

Eens de analyse achter de rug is, zal ik hier een paar resultaten posten.

Wat de reacties hier betreft:
- Ik heb geen sales targets en in principe is het niet de bedoeling dat ik commerciële info push. Maar ik ben wel enthousiast over mijn bedrijf natuurlijk! Enfin, ik zal er beter proberen op letten.
- Het is ook waar dat ik al eens een fout antwoord heb gegeven, maar ik heb er geen probleem mee om verbeterd te worden hoor. Als ik dat achteraf niet bevestig, is het omdat ik de post uit het oog verloren heb, niet omdat ik mij niet meer durf vertonen. We zijn onze procedures nog aan het finetunen en er valt voorlopig nog te regelmatig een post tussen het net. We're working on it!

Groetjes,
Eva
Dat is een post zoals het hoort te zijn. Positief, gefundeerd en zonder de verkoop praatjes. Proficiat Eva (de mannen en vrouwen die achter de naam schuilgaan).
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16757
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Ik ben al langer mening toegedaan dat mensen/initiatieven zoals Eva wel degelijk hun nut kunnen hebben. In een wereld waarbij er een duidelijke verschuiving van het passieve medium 'TV' naar het sociale medium 'internet' gebeurt waarbij niet alles even rooskleurig is/kan zijn als op televisie kan een bedrijf er enkel maar belang bij hebben om mee te participeren in dat medium. En dan niet als bedrijf, maar als mens.
Je kan natuurlijk niet het hele Internet monitoren naar berichten en daar op reageren, maar fora zoals Userbase zijn een ideale plek om dat kleine verschil te kunnen maken! In tegenstelling tot dat vluchtige medium 'TV' blijven berichten op Internet virtueel eeuwig bestaan en kunnen dus een grotere impact hebben...

Enfin ja, Belgacom heeft het door denk ik, dus ik ben blij :banana:
Gebruikersavatar
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer

Hallo,

Een paar weken geleden hebben sommigen onder jullie de bovenstaande enquête over "Eva van Belgacom" (over mij dus) ingevuld.

Belgacom en ikzelf willen graag een paar van de resultaten delen met jullie:

- 98% van de respondenten waren mannen :-)
- 3 op 4 respondenten die op forums komen waar Eva ook komt, hadden al gehoord van Eva Van belgacom...
- ... zelfs al heeft Eva slechts een interactie gehad met een klein aantal van die respondenten.
- 88% van de respondenten zijn tevreden met de aanwezigheid van Eva op forums.
- De meerderheid van de respondenten vonden dat het noodzakelijk was voor Belgacom om online te interageren met zijn klanten.

We willen alle deelnemers alvast bedanken om ons te helpen onze online support service te verbeteren!

Gegroet,
Eva

ps: Merci voor de reactis op de vorige post. Nu pas gezien. Meldingen via mail zijn idd een optie, maar in feite zou onze software die forums scrapet gewoon goed moeten werken. Dat gaan we eerst proberen oplossen.
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”