Hallo,
Wil je graag meewerken aan de Belgacom producten en diensten van morgen? Jouw mening telt!
Klik op onderstaande link om enkele vragen te beantwoorden:
http://s.checkmarket.com/?e=12285&h=D65 ... 91BC4&l=nl
Vriendelijke groeten,
Eva
Belgacom wil je mening horen!
- Proximus
- ISP Official
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
- Goztow
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1683 keer
- Bedankt: 1476 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Deze ondervraging kreeg het akkoord van de userbase crew. Diegene die dit wensen, kunnen hieraan meewerken. Gelieve je in deze forumpost te onthouden van allerhande niet opbouwende kritiek. In de enquete vul je natuurlijk in waar je zelf zin in hebt. Dank.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Dus je mag alleen maar deelnemen aan de enquete als je positief bent over Eva?Goztow schreef:Deze ondervraging kreeg het akkoord van de userbase crew. Diegene die dit wensen, kunnen hieraan meewerken. Gelieve je te onthouden van allerhande niet opbouwende kritiek. Dank.
-
- Elite Poster
- Twitter: goendi
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Lock de forumpost dan als je enkel opbouwende kritiek wil horen. Ik heb niet veel goeds te vertellen over Eva, en heb ook helemaal niet de behoefte dit in een enquete te gaan vertellen. We weten toch allemaal dat Belgacom hun goesting doet.
- Goztow
- Administrator
Opbouwende kritiek kan perfect negatief zijn. Maar dan wel zo geformuleerd dat je er iets aan hebt. Niet het gewoonlijk gebash zonder argumenten.Goendi schreef:Lock de forumpost dan als je enkel opbouwende kritiek wil horen. Ik heb niet veel goeds te vertellen over Eva, en heb ook helemaal niet de behoefte dit in een enquete te gaan vertellen. We weten toch allemaal dat Belgacom hun goesting doet.
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik wil de eerste persoon nog leren kennen die negatieve kritiek als opbouwend ervaart en niet persoonlijk oppaktGoztow schreef:Opbouwende kritiek kan perfect negatief zijn. Maar dan wel zo geformuleerd dat je er iets aan hebt. Niet het gewoonlijk gebash zonder argumenten.Goendi schreef:Lock de forumpost dan als je enkel opbouwende kritiek wil horen. Ik heb niet veel goeds te vertellen over Eva, en heb ook helemaal niet de behoefte dit in een enquete te gaan vertellen. We weten toch allemaal dat Belgacom hun goesting doet.

In de periode dat Eva hier was, zag ik ze vaak naast de kwestie antwoorden. Ik herinner me dat ik ze eens heb moeten verbeteren nav een 4_TEL meting interpretatie, en dat er vervolgens geen spoor meer te bekennen was van "Eva". Als een official van Belgacom zijn/haar fouten niet kan toegeven, dan vind ik dit al bedenkelijk.
Daarnaast is er "too much sales talk" in haar replieken. Als Eva als verkoopsinstrument moet dienen, dan huiver ik. Nu weet ik wel dat Belgacom dit steeds meer en meer doorvoert, maar als men naar de helpdesk belt en men tracht U iets aan te smeren, of men post op een forum en "bam" daar is Eva's salestalk, is nog een groot verschil. De helpdesk verwacht je je er aan, op je vrije tijd op een forum niet. Dat moét er dus uit. Het stoort mateloos.
- Sasuke
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 250 keer
- Bedankt: 550 keer
[quote="Goendi]
Ik wil de eerste persoon nog leren kennen die negatieve kritiek als opbouwend ervaart en niet persoonlijk oppakt
Nu neem ik aan dat Eva het niet persoonlijk oppakt, aangezien ze een fictieve persoon is. Bon, let's do an effort.
[/quote]
Dat is dan ook een probleem van de tegenpartij, en niet de persoon die de kritiek uit hé. Iedereen kan volgens mij wel uitmaken of de kritiek opbouwend of niet bedoeld was, hoe je ze zelf interpreteert is iets anders.
Grtz,
Sasuke
PS: Waar denk je dat de moderators voor dienen ?
Ik wil de eerste persoon nog leren kennen die negatieve kritiek als opbouwend ervaart en niet persoonlijk oppakt

[/quote]
Dat is dan ook een probleem van de tegenpartij, en niet de persoon die de kritiek uit hé. Iedereen kan volgens mij wel uitmaken of de kritiek opbouwend of niet bedoeld was, hoe je ze zelf interpreteert is iets anders.
Grtz,
Sasuke
PS: Waar denk je dat de moderators voor dienen ?
- cptKangaroo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 759 keer
- Bedankt: 252 keer
Ik heb het ingevuld tot aan de socio-crap op het einde: de gegevens over de samenstelling van een gezin, etc. gaat geen enkel bedrijf aan - dat dient enkel om de marketing sluwer te maken, niet om het produkt te verbeteren.
- Goztow
- Administrator
Ik heb zelfs geen idee wat ze er op zich aan hebben :-s.cptKangaroo schreef:Ik heb het ingevuld tot aan de socio-crap op het einde: de gegevens over de samenstelling van een gezin, etc. gaat geen enkel bedrijf aan - dat dient enkel om de marketing sluwer te maken, niet om het produkt te verbeteren.
-
- Elite Poster
alleenstaande student vond het mss interessant en persoonlijk
terwijl een "oude" gezinsman vond het te opdringerig
product wordt verbeterd dan door techniek x enkel toe te passen bij de doelgroep die het goed vond.
Tis niet alsof ze uw loon hebben gevraagd
En geef zelf toe, wat een student van internet verwacht is iets anders dan iemand die een gezin heeft
Het was natuulijk ook een goeie moment voor hen om te zien wie tevreden is van proximus enz
terwijl een "oude" gezinsman vond het te opdringerig
product wordt verbeterd dan door techniek x enkel toe te passen bij de doelgroep die het goed vond.
Tis niet alsof ze uw loon hebben gevraagd

Het was natuulijk ook een goeie moment voor hen om te zien wie tevreden is van proximus enz
- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 767 keer
- Bedankt: 156 keer
- Recent bedankt: 3 keer
"Kent u Eva van de klantendienst van Belgacom?"
Djeez, Alt-F4
Deze week enkele brutale verkopers van Proximus aan de voordeur.
Met zelfs een vriendelijke "Nee dankuwel" word al geen genoegen meer genomen.
Krijg je een onmiddelijk een 'waarom' en 'wie is uw huidige operator?'
Optiefen ja!
Djeez, Alt-F4
Deze week enkele brutale verkopers van Proximus aan de voordeur.
Met zelfs een vriendelijke "Nee dankuwel" word al geen genoegen meer genomen.
Krijg je een onmiddelijk een 'waarom' en 'wie is uw huidige operator?'
Optiefen ja!
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
- Proximus
- ISP Official
Hallo,
We hebben de enquête afgesloten.
Bedankt aan iedereen die deelgenomen heeft.
Eens de analyse achter de rug is, zal ik hier een paar resultaten posten.
Wat de reacties hier betreft:
- Ik heb geen sales targets en in principe is het niet de bedoeling dat ik commerciële info push. Maar ik ben wel enthousiast over mijn bedrijf natuurlijk! Enfin, ik zal er beter proberen op letten.
- Het is ook waar dat ik al eens een fout antwoord heb gegeven, maar ik heb er geen probleem mee om verbeterd te worden hoor. Als ik dat achteraf niet bevestig, is het omdat ik de post uit het oog verloren heb, niet omdat ik mij niet meer durf vertonen. We zijn onze procedures nog aan het finetunen en er valt voorlopig nog te regelmatig een post tussen het net. We're working on it!
Groetjes,
Eva
- Ik heb geen sales targets en in principe is het niet de bedoeling dat ik commerciële info push. Maar ik ben wel enthousiast over mijn bedrijf natuurlijk! Enfin, ik zal er beter proberen op letten.
- Het is ook waar dat ik al eens een fout antwoord heb gegeven, maar ik heb er geen probleem mee om verbeterd te worden hoor. Als ik dat achteraf niet bevestig, is het omdat ik de post uit het oog verloren heb, niet omdat ik mij niet meer durf vertonen. We zijn onze procedures nog aan het finetunen en er valt voorlopig nog te regelmatig een post tussen het net. We're working on it!
Groetjes,
Eva
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Dit is nu eens een prachtige forumpost. Mensentaal, persoonlijkheid en aangename feedback.Eva_van_Belgacom schreef:Hallo,
PS: Die hallo aan het begin van elke post is bvb misschien wat overbodig![]()
Groetjes,
Eva
- Ethousiasme is niks mis mee. Het tegendeel zou me verbazen

- Ik krijg hier zelf een email als ik een reactie heb op een post van mezelf. Die gaan in specifieke tag/map, en zo heb ik er overzicht van. Daarnaast, als ik op mijn nicknaam klik kan ik zien welke posts waar ik op reageerde/startte, recent zijn geupdate. Helpt dat mss?
Good luck

- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 243 keer
Zoeken ze geen pro's bij belgacom? Ik wil gerust ook wel heel de dag fora afschuimen op kosten van belgacom hoor.Eva_van_Belgacom schreef:Hallo,
Groetjes,
Eva

De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 300 keer
Dat is een post zoals het hoort te zijn. Positief, gefundeerd en zonder de verkoop praatjes. Proficiat Eva (de mannen en vrouwen die achter de naam schuilgaan).Eva_van_Belgacom schreef:Hallo,
Groetjes,
Eva
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Ik ben al langer mening toegedaan dat mensen/initiatieven zoals Eva wel degelijk hun nut kunnen hebben. In een wereld waarbij er een duidelijke verschuiving van het passieve medium 'TV' naar het sociale medium 'internet' gebeurt waarbij niet alles even rooskleurig is/kan zijn als op televisie kan een bedrijf er enkel maar belang bij hebben om mee te participeren in dat medium. En dan niet als bedrijf, maar als mens.
Je kan natuurlijk niet het hele Internet monitoren naar berichten en daar op reageren, maar fora zoals Userbase zijn een ideale plek om dat kleine verschil te kunnen maken! In tegenstelling tot dat vluchtige medium 'TV' blijven berichten op Internet virtueel eeuwig bestaan en kunnen dus een grotere impact hebben...
Enfin ja, Belgacom heeft het door denk ik, dus ik ben blij
Je kan natuurlijk niet het hele Internet monitoren naar berichten en daar op reageren, maar fora zoals Userbase zijn een ideale plek om dat kleine verschil te kunnen maken! In tegenstelling tot dat vluchtige medium 'TV' blijven berichten op Internet virtueel eeuwig bestaan en kunnen dus een grotere impact hebben...
Enfin ja, Belgacom heeft het door denk ik, dus ik ben blij

- Proximus
- ISP Official
Hallo,
Een paar weken geleden hebben sommigen onder jullie de bovenstaande enquête over "Eva van Belgacom" (over mij dus) ingevuld.
Belgacom en ikzelf willen graag een paar van de resultaten delen met jullie:
- 98% van de respondenten waren mannen
- 3 op 4 respondenten die op forums komen waar Eva ook komt, hadden al gehoord van Eva Van belgacom...
- ... zelfs al heeft Eva slechts een interactie gehad met een klein aantal van die respondenten.
- 88% van de respondenten zijn tevreden met de aanwezigheid van Eva op forums.
- De meerderheid van de respondenten vonden dat het noodzakelijk was voor Belgacom om online te interageren met zijn klanten.
We willen alle deelnemers alvast bedanken om ons te helpen onze online support service te verbeteren!
Gegroet,
Eva
ps: Merci voor de reactis op de vorige post. Nu pas gezien. Meldingen via mail zijn idd een optie, maar in feite zou onze software die forums scrapet gewoon goed moeten werken. Dat gaan we eerst proberen oplossen.
Een paar weken geleden hebben sommigen onder jullie de bovenstaande enquête over "Eva van Belgacom" (over mij dus) ingevuld.
Belgacom en ikzelf willen graag een paar van de resultaten delen met jullie:
- 98% van de respondenten waren mannen

- 3 op 4 respondenten die op forums komen waar Eva ook komt, hadden al gehoord van Eva Van belgacom...
- ... zelfs al heeft Eva slechts een interactie gehad met een klein aantal van die respondenten.
- 88% van de respondenten zijn tevreden met de aanwezigheid van Eva op forums.
- De meerderheid van de respondenten vonden dat het noodzakelijk was voor Belgacom om online te interageren met zijn klanten.
We willen alle deelnemers alvast bedanken om ons te helpen onze online support service te verbeteren!
Gegroet,
Eva
ps: Merci voor de reactis op de vorige post. Nu pas gezien. Meldingen via mail zijn idd een optie, maar in feite zou onze software die forums scrapet gewoon goed moeten werken. Dat gaan we eerst proberen oplossen.