Ze hebben blijkbaar weer iets nieuws gevonden bij telenet om geld uit de zakken te halen.
Wanneer ik probeer om een telenet turbo abonnement te wijzigen naar een expressnet abonnement wordt mij een activatiekost van 50 euro aangerekend.
Het is de eerste keer dat er een wijziging op dat abonnement gebeurd en het is ook reeds ouder dan een jaar.
Vroeger kon dit kosteloos. Ik vind dit er toch een beetje over.
Mvg
Trivial
Telenet abonnement wijzigen turbo --> expressnet = 50 euro?
replying to myself..
Heb nog eens rondgesurft en dit is blijkbaar al langer zo?
http://tinyurl.com/6p9f4q
man man man....

Heb nog eens rondgesurft en dit is blijkbaar al langer zo?
http://tinyurl.com/6p9f4q
man man man....
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 263 keer
- Bedankt: 104 keer
Ik ben nu ongeveer een negen tal maanden klant bij telenet en heb steeds gehoord dat een downgrade 50€ kost en een upgrade van je abo gratis is.
Wel jammer dat het zo is natuurlijk, niemand betaalt graag actievatie kost.
Wel jammer dat het zo is natuurlijk, niemand betaalt graag actievatie kost.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png

Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Voordien was dit nochtans niet zo... enkel bij een downgrade naar het allerlaagste abonnement wel, maar dus niet van een Turbo naar een ExpressNet. Nu herinner ik me wel iets van het misbruik hiervan... het was namelijk de truuk om je meter te resetten. Nadien heeft men het dan bij TN aangepast dat je dit maar éénmalig of een beperkt aantal keer kon... en nu is het dan blijkbaar steeds.Patje schreef:heb steeds gehoord dat een downgrade 50€ kost en een upgrade van je abo gratis is.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Vroeger (ten tijde van de telemetertruuk) was een downgrade/upgrade tussen Expressnet en Turbonet gratis, je kon die zoveel uitvoeren als je wou (met de bijhorende telemeterreset). Downgrade tussen EN/TN en CN/BN, was 25 EUR administratiekosten.
Nadat ze dat gefixt hebben, kon je gratis eenmalig in de zes maanden switchen tussen EN en TN.
Nu is het 50 EUR elke keer je switcht naar een lager product.
Nadat ze dat gefixt hebben, kon je gratis eenmalig in de zes maanden switchen tussen EN en TN.
Nu is het 50 EUR elke keer je switcht naar een lager product.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Misschien gewoon je abonnement opzeggen en opnieuw klant wordenTrivial schreef:Leuk dat ik ook meegestraft wordt zonder de truuk ooit toegepast te hebben.

-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 7 keer
wanneer je naar de helpdesk belt, en vraagt om dit aan te passen (downgrade) en je vraagt ook of dit gratis is, dan zullen ze dit gratis doen
dit was in ieder geval zo bij mij
ik zou het in ieder geval nie zelf online gaan zitten veranderen
dit was in ieder geval zo bij mij
ik zou het in ieder geval nie zelf online gaan zitten veranderen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Klopt , heb voor die tijd met abbo switch en volume blokken gespeeld , werd niet aangerekend , en een meter reset erbovenopq-tec schreef:dat is sinds februari daarvoor kon je zoveel switchen als je wil de eerste meldingen van die 50€ kreeg je rond oktober denk ik en in februarie had ik de 50€ aan mijn been...

Nuja , ze lopen op hun laatste benen hier , en gelukkig maar, op 10 jaar ben ik fortuinen kwijt en onnozel gekeken op dat metertje