Hallo,
Ik heb zaterdag (15/02/09) in mediamarkt een nieuw abonnement gekocht van proximus, €10 euro per maand betalen en gratis smsen en 60 min gratis beltijd. Ik was vroeger klant bij mobistar en ik heb dus gevraagd om mijn nummer van mobistar over te zetten naar proximus (bij mobistar had ik trouwens een kaart om op te laden geen abonnement). Ik kreeg dus een SIM-kaart mee en de verkoper in mediamarkt zei dat alles ging werken als ik thuis kwam, maar ik had en heb nu (16/02/09) echter nog altijd geen verbinding tot het netwerk. Mijn gsm, een samsung, zegt beperkte verbinding en zoekt netwerk.. ik heb het kaart je al op 2 andere GSM's geprobeerd (ook samsungs maar nieuwere) en ik kreeg hetzelfde.
Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Groeten
Proximus GSM abonnement probleem
- Goztow
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1683 keer
- Bedankt: 1476 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Me dunkt dat nummeroverdracht een aantal dagen tot een week duurt. Tot dan kan je wel je oude sim kaart gebruiken.
In die grote ketens is men vooral goed in verkopen, om een leugentje geven ze daar niet (of mss wist hij het gewoon niet). Ik raad meestal aan om bij Belgacom zelf te gaan voor zo'n dingen.
In die grote ketens is men vooral goed in verkopen, om een leugentje geven ze daar niet (of mss wist hij het gewoon niet). Ik raad meestal aan om bij Belgacom zelf te gaan voor zo'n dingen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 87 keer
Zo moest het telkens bij mij. (Proximus => BASE)
1. Gebruik uw oude SIM-kaart
2. Op een bepaald ogenblik krijg je een berichtje dat je van SIM-kaart moet verwisselen
3. Steek je nieuwe SIM-kaart in je toestel
Bij mij duurde het 1,5 dag, bij mij broer duurde het 3 uur.
Maar toen (heb dat in een BASE-winkel gedaan) zeiden ze maximaal 48 uur, maar met het weekend kan dat soms anders zijn.
1. Gebruik uw oude SIM-kaart
2. Op een bepaald ogenblik krijg je een berichtje dat je van SIM-kaart moet verwisselen
3. Steek je nieuwe SIM-kaart in je toestel
Bij mij duurde het 1,5 dag, bij mij broer duurde het 3 uur.
Maar toen (heb dat in een BASE-winkel gedaan) zeiden ze maximaal 48 uur, maar met het weekend kan dat soms anders zijn.
Bedankt voor jullie snelle reacties!
Ik zal het proberen :')
//Edit : ik heb mijn oude SIM-kaart ingestoken en heb nog altijd verbinding tot het Belgacom netwerk en heb geen sms'en gehad dus ik zal nog even moeten wachten.
//Edit (16/02/09) : ik heb zojuist een sms gehad van proximus op mijn Belgacom sim kaart : ik moet ze contacteren op 078056000 met het nummer van mijn SMIkaart bij mijn huidige operator, Belgacom dus maar op die SIM-kaart staat geen geld, onmogelijk om te bellen dus. Oplossingen?
Ik zal het proberen :')
//Edit : ik heb mijn oude SIM-kaart ingestoken en heb nog altijd verbinding tot het Belgacom netwerk en heb geen sms'en gehad dus ik zal nog even moeten wachten.
//Edit (16/02/09) : ik heb zojuist een sms gehad van proximus op mijn Belgacom sim kaart : ik moet ze contacteren op 078056000 met het nummer van mijn SMIkaart bij mijn huidige operator, Belgacom dus maar op die SIM-kaart staat geen geld, onmogelijk om te bellen dus. Oplossingen?
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 6 keer
En nergens in de wijdverspreide omgeving is er een telefoon?
Als ik het zo lees, moet je dus gewoon bellen en het nummer van de sim kaart doorgeven. Maar ik zie nergens in je verhaal dat ze zeggen dat je persé moet bellen met een telefoon met de betreffende sim kaart.
Als ik het zo lees, moet je dus gewoon bellen en het nummer van de sim kaart doorgeven. Maar ik zie nergens in je verhaal dat ze zeggen dat je persé moet bellen met een telefoon met de betreffende sim kaart.