Proximus GSM abonnement probleem

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Lander007
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 19 apr 2007, 22:12

Hallo,

Ik heb zaterdag (15/02/09) in mediamarkt een nieuw abonnement gekocht van proximus, €10 euro per maand betalen en gratis smsen en 60 min gratis beltijd. Ik was vroeger klant bij mobistar en ik heb dus gevraagd om mijn nummer van mobistar over te zetten naar proximus (bij mobistar had ik trouwens een kaart om op te laden geen abonnement). Ik kreeg dus een SIM-kaart mee en de verkoper in mediamarkt zei dat alles ging werken als ik thuis kwam, maar ik had en heb nu (16/02/09) echter nog altijd geen verbinding tot het netwerk. Mijn gsm, een samsung, zegt beperkte verbinding en zoekt netwerk.. ik heb het kaart je al op 2 andere GSM's geprobeerd (ook samsungs maar nieuwere) en ik kreeg hetzelfde.
Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Groeten
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 15162
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1683 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Me dunkt dat nummeroverdracht een aantal dagen tot een week duurt. Tot dan kan je wel je oude sim kaart gebruiken.

In die grote ketens is men vooral goed in verkopen, om een leugentje geven ze daar niet (of mss wist hij het gewoon niet). Ik raad meestal aan om bij Belgacom zelf te gaan voor zo'n dingen.
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1616
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 87 keer

Zo moest het telkens bij mij. (Proximus => BASE)
1. Gebruik uw oude SIM-kaart
2. Op een bepaald ogenblik krijg je een berichtje dat je van SIM-kaart moet verwisselen
3. Steek je nieuwe SIM-kaart in je toestel

Bij mij duurde het 1,5 dag, bij mij broer duurde het 3 uur.

Maar toen (heb dat in een BASE-winkel gedaan) zeiden ze maximaal 48 uur, maar met het weekend kan dat soms anders zijn.
Lander007
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 19 apr 2007, 22:12

Bedankt voor jullie snelle reacties!
Ik zal het proberen :')

//Edit : ik heb mijn oude SIM-kaart ingestoken en heb nog altijd verbinding tot het Belgacom netwerk en heb geen sms'en gehad dus ik zal nog even moeten wachten.

//Edit (16/02/09) : ik heb zojuist een sms gehad van proximus op mijn Belgacom sim kaart : ik moet ze contacteren op 078056000 met het nummer van mijn SMIkaart bij mijn huidige operator, Belgacom dus maar op die SIM-kaart staat geen geld, onmogelijk om te bellen dus. Oplossingen?
Kenneth
Premium Member
Premium Member
Berichten: 511
Lid geworden op: 27 feb 2007, 11:31
Locatie: wervik
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

En nergens in de wijdverspreide omgeving is er een telefoon?

Als ik het zo lees, moet je dus gewoon bellen en het nummer van de sim kaart doorgeven. Maar ik zie nergens in je verhaal dat ze zeggen dat je persé moet bellen met een telefoon met de betreffende sim kaart.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”