Ik woon in Limburg, sinds kort is hier dus ook Digitale TV van telenet verkrijgbaar. Momenteel heb ik telefoon en internet via een belgacom telefoonlijn. (telefoon: belgacom, internet: freedomnet, TV: infrax)
Nu zou ik willen overschakelen naar Telenet. Ik ga de Diamond Shake nemen, Digitale Televisie, Internet en Telefonie.Ik ga het abbo bestellen, en momenteel krijg je een gratis WIFI installatie erbij. Nu vraag ik me af wat er bij die wifi installatie zit inbegrepen en wat niet.
Die telenet kabel ontvanger moet geloof ik staan waar het signaal binnenkomt. De Digitale televisie is op het eerste verdiep en het knooppunt van het internet (ja heel wat computers hier thuis

Moet ik dan al zelf UTP en Coax van het aanknooppunt naar boven leggen of doet de telenet installateur dit? en zit dit inbegrepen in de prijs? want ik ben niet van plan meer te gaan betalen voor dingen die ik zelf ook kan.
EDIT: Er staat op de website dat er maar 2 computers mogen aangesloten worden.... mag je echt zelf niet via een router meerdere er achter zetten.. er staat ook ergens zelfs dat een router niet is toegestaan.