Via de site van belgacom tv krijg ik een bericht dat er voor mijn thuisadres 2 tv's via BGC TV aansluitbaar zijn, echter niet in HD
Voor ons tweede adres is er maar 1 BGC TV aansluitbaar, ook niet in HD
Kan er me iemand vertellen wat dit wilt betekenen?
Waarom op het ene adres 2 aansluitingen en op het andere maar 1 wetende dat er maar +- 1km afstand tussen is
thanks
decat
Welke snelheid haalbaar (via site BGC TV)
- The_One_be
- Pro Member
- Berichten: 232
- Lid geworden op: 27 nov 2007, 10:37
Als je geen HD kan nemen wil dit zeggen dat er geen VDSL2 infrastructuur aanwezig is in je straat of gemeente
Voor je thuisadres waar je 2 TV's kan aansluiten zit je dicht genoeg tegen de centrale voor BGC-TV via ofwel ADSL2 of VDSL en die km verder is het signaal al zover afgezwakt dat er maar 1 stream meer beschikbaar is.
Simpel voorgesteld is je Situatie waarschijnlijk in deze stijl:
| Centrale |----------------------------------------| Adres1 |--------| Adres2 |
Voor je thuisadres waar je 2 TV's kan aansluiten zit je dicht genoeg tegen de centrale voor BGC-TV via ofwel ADSL2 of VDSL en die km verder is het signaal al zover afgezwakt dat er maar 1 stream meer beschikbaar is.
Simpel voorgesteld is je Situatie waarschijnlijk in deze stijl:
| Centrale |----------------------------------------| Adres1 |--------| Adres2 |
A post without a signature is like a fish without a bike






-
- Elite Poster
- Berichten: 1656
- Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
- Locatie: Brabant
- Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
- Bedankt: 101 keer
raar
dan hebben wij het geluk van twee centrales hier in de buurt te hebben
want op ons tweede adres zei de bgc technieker dat er een centrale is op +- 500m en dat alles klaar staat om vdsl aan te sluiten.
ons eerste adres ligt op +- 2 km van die centrale, dat zal dus vermoedelijk een andere zijn via waar we 2 bgc tv kanalen kunnen aanvragen
dan hebben wij het geluk van twee centrales hier in de buurt te hebben
want op ons tweede adres zei de bgc technieker dat er een centrale is op +- 500m en dat alles klaar staat om vdsl aan te sluiten.
ons eerste adres ligt op +- 2 km van die centrale, dat zal dus vermoedelijk een andere zijn via waar we 2 bgc tv kanalen kunnen aanvragen
- Dfrog
- Elite Poster
- Berichten: 1236
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
- Locatie: Beerse
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
Als ik een test via de website uitvoer krijg ik:
"We kunnen geen test uitvoeren op deze NA of dit adres. Gelieve naar een Belgacom verkooppunt www.belgacom.be te gaan of te bellen naar 0800 22 800" . Zou dit aan het geheime nummer of Tele2Allin liggen?
"We kunnen geen test uitvoeren op deze NA of dit adres. Gelieve naar een Belgacom verkooppunt www.belgacom.be te gaan of te bellen naar 0800 22 800" . Zou dit aan het geheime nummer of Tele2Allin liggen?
kheb dit ook met homeconnect. Van mij zal het wrs zijn omdat ik geen discovery meer heb bij hen. Maar ik heb ook nog steeds geen 12 mbit:( . Weet er iemand nu effectief een manier om te bellen, en te vragen wanneer het komt? Als ik bel weten ze nooit van nietsDfrog schreef:Als ik een test via de website uitvoer krijg ik:
"We kunnen geen test uitvoeren op deze NA of dit adres. Gelieve naar een Belgacom verkooppunt www.belgacom.be te gaan of te bellen naar 0800 22 800" . Zou dit aan het geheime nummer of Tele2Allin liggen?
- Dfrog
- Elite Poster
- Berichten: 1236
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
- Locatie: Beerse
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
Kunnen we hieruit afleiden dat vanaf je weg bent bij BGC dat ze plots niet meer weten waar uw telefoonnummer gelegen is? Ook al was je vroeger bij BGC? Een telenetklant kan die website dan ook niet gebruiken (misschien in combinatie met een geheim nummer)?frado schreef:kheb dit ook met homeconnect. Van mij zal het wrs zijn omdat ik geen discovery meer heb bij hen. Maar ik heb ook nog steeds geen 12 mbit:( . Weet er iemand nu effectief een manier om te bellen, en te vragen wanneer het komt? Als ik bel weten ze nooit van nietsDfrog schreef:Als ik een test via de website uitvoer krijg ik:
"We kunnen geen test uitvoeren op deze NA of dit adres. Gelieve naar een Belgacom verkooppunt www.belgacom.be te gaan of te bellen naar 0800 22 800" . Zou dit aan het geheime nummer of Tele2Allin liggen?
edit: uiteraard, een nummer kan je meenemen naar een ander adres
