sp2

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
neo2008
Plus Member
Plus Member

ik probeer sp2 te instaleren, het installeert en na een tijdje zegt hij zoits van msgmsn.exe kan niet vinden... ?

kan iemand helepen?

mvg
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Waarom SP2? Probeer eens in één keer SP3 te installeren als je de SP1 al hebt geinstalleerd hebt gaat dit.
Afbeelding
neo2008
Plus Member
Plus Member

ik denk niet dat ik ps1 heb geinstalleerd zou het daardoor komen? en waar kan ik ps3 halen? in het nederlands? ik wist niet dat die al uit was
nonkie
Elite Poster
Elite Poster

neo2008 schreef:ik denk niet dat ik ps1 heb geinstalleerd zou het daardoor komen? en waar kan ik ps3 halen? in het nederlands? ik wist niet dat die al uit was
Ga naar deze computer en klik rechts en kies eigenschappen. Tabblad algemeen en wat zie je daar onder systeem staan?
Afbeelding
neo2008
Plus Member
Plus Member

nonkie schreef:
neo2008 schreef:ik denk niet dat ik ps1 heb geinstalleerd zou het daardoor komen? en waar kan ik ps3 halen? in het nederlands? ik wist niet dat die al uit was
Ga naar deze computer en klik rechts en kies eigenschappen. Tabblad algemeen en wat zie je daar onder systeem staan?
gewoon windows xp profecional zonder sp1 of dergelijk dus ik heb geen sp1

kun je mij een direct link geven naar sp3 ben nu sp1 aan het downloaden
nonkie
Elite Poster
Elite Poster

neo2008 schreef:
nonkie schreef:
gewoon windows xp profecional zonder sp1 of dergelijk dus ik heb geen sp1

kun je mij een direct link geven naar sp3 ben nu sp1 aan het downloaden
Als SP1 is geinstalleerd ga je gewoon naar windows update. En kies je voor snel. Na de validatie kan je SP3 downloaden en installeren.
Afbeelding
Peterken
Premium Member
Premium Member

Of via deze zoekopdracht: http://www.google.be/search?q=windows+x ... =firefox-a

Het eerste resultaat is een interactieve installatie terwijl de tweede een link is naar het volledige pakket dat je naderhand zonder internetverbinding kan installeren
"He who asks a question is a fool for five minutes; he who does not ask a question remains a fool forever"
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”