ik probeer sp2 te instaleren, het installeert en na een tijdje zegt hij zoits van msgmsn.exe kan niet vinden... ?
kan iemand helepen?
mvg
sp2
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Ga naar deze computer en klik rechts en kies eigenschappen. Tabblad algemeen en wat zie je daar onder systeem staan?neo2008 schreef:ik denk niet dat ik ps1 heb geinstalleerd zou het daardoor komen? en waar kan ik ps3 halen? in het nederlands? ik wist niet dat die al uit was

gewoon windows xp profecional zonder sp1 of dergelijk dus ik heb geen sp1nonkie schreef:Ga naar deze computer en klik rechts en kies eigenschappen. Tabblad algemeen en wat zie je daar onder systeem staan?neo2008 schreef:ik denk niet dat ik ps1 heb geinstalleerd zou het daardoor komen? en waar kan ik ps3 halen? in het nederlands? ik wist niet dat die al uit was
kun je mij een direct link geven naar sp3 ben nu sp1 aan het downloaden
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Als SP1 is geinstalleerd ga je gewoon naar windows update. En kies je voor snel. Na de validatie kan je SP3 downloaden en installeren.neo2008 schreef:gewoon windows xp profecional zonder sp1 of dergelijk dus ik heb geen sp1nonkie schreef:Ga naar deze computer en klik rechts en kies eigenschappen. Tabblad algemeen en wat zie je daar onder systeem staan?neo2008 schreef:ik denk niet dat ik ps1 heb geinstalleerd zou het daardoor komen? en waar kan ik ps3 halen? in het nederlands? ik wist niet dat die al uit was
kun je mij een direct link geven naar sp3 ben nu sp1 aan het downloaden

Of via deze zoekopdracht: http://www.google.be/search?q=windows+x ... =firefox-a
Het eerste resultaat is een interactieve installatie terwijl de tweede een link is naar het volledige pakket dat je naderhand zonder internetverbinding kan installeren
Het eerste resultaat is een interactieve installatie terwijl de tweede een link is naar het volledige pakket dat je naderhand zonder internetverbinding kan installeren
"He who asks a question is a fool for five minutes; he who does not ask a question remains a fool forever"