backup drivers

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
neo2008
Plus Member
Plus Member

ik heb hier Driver_magician op mijn pc, ik heb met die programma al mijn drivers op mijn harde schijf gezet. Nu mijn vraag: na een format moet ik die dirvers handmatig ergens in windows zetten, of moet je het anders doen?

groeten
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Ik denk dat je het terug moet zetten met dat programma, maar ben wel niet zeker omdat ik het programma niet ken. Maar normaal is dat de gang van zaken.
Afbeelding
neo2008
Plus Member
Plus Member

ja mss zou het kunnen dat het ook met dat programa kunt doen. ik weet het zelf nog niet goed. maar de drivers die je installeerd zijn die allemaal op in bepaald plaats in windows, of is het verschild?

mvg
nonkie
Elite Poster
Elite Poster

De drivers zijn geïnstalleerd op uw windows. Dus met ze gewoon terug in een map te zetten gaan ze niet werken. Je kan windows via nieuwe hardware wel naar de drivers verwijzen zodat deze terug geïnstalleerd kunnen worden. Maar de goede werking daarvan hangt af hoe dat programma uw drivers heeft verplaatst.
Afbeelding
neo2008
Plus Member
Plus Member

ahzo bedankt
nonkie
Elite Poster
Elite Poster

neo2008 schreef:ahzo bedankt
Graag gedaan!
Ik heb eens op de site van dat programma gaan kijken en het is zoals ik beweerde. Je kan met het programma backup en restore doen van uw drivers. Dus na het herinstalleren van uw windows het programma installeren en een restore doen van de drivers die je gebackupt hebt.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”