Quick basic boostpack vraagje

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Moomin
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 2 keer

Heb eergisteren mijn boostpack aangevraagd. Gisteren mailtje gekregen met factuur, die ik vandaag betaald heb. Het geld zal dus ergens midden volgende week hun automatische systeem binnenkomen.

Ik vroeg me dan ook af waarom het pack nu al op active staat in het crm scherm. Wil dat zeggen dat ik nu al kan gebruik maken van de voordelen?
Rogue
Premium Member
Premium Member

check je volume eens, lijkt me
Moomin
Pro Member
Pro Member

Staat nog op 140GB (had het verhoogd naar 140, normaal 100).

Nu krijg ik net een mail van Dommel binnen dat de "installatie van mijn ADSL lijn" gepland is voor volgende week. Ofwel gaat het hier over het boostpack, ofwel is er iets anders aan de hand en moet ik volgende maandag even bellen.

Is het normaal dat je zo'n mail krijgt voor je boostpackinstallatie?
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 52 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

Moomin schreef: Is het normaal dat je zo'n mail krijgt voor je boostpackinstallatie?
Toen ik m'n boostpackage opgezegd had, kreeg ik ook een e-mail dat het ADSL signaal is geïnstalleerd, dus dit zal wel normaal zijn.
gr4vity
Erelid
Erelid

Die installatie is inderdaad een standaard procedure. Vroeger was dit omdat de upload snelheid verhoogd werd als je een boostpack nam. Misschien een klein foutje in de workflow?
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

L-army schreef:Die installatie is inderdaad een standaard procedure. Vroeger was dit omdat de upload snelheid verhoogd werd als je een boostpack nam. Misschien een klein foutje in de workflow?
Is wel ambetant als ge op een lager lijnprofiel zit dan 4Mbit/s, adsl signaal was ook geactiveerd bij opzeg boostpack en idd heb weer moeten bellen om me terug op mijn lager profiel te laten downgraden ….
gr4vity
Erelid
Erelid

Nee, het is niet echt super handig nee. Maar ja, wij bepalen de wet ook niet he ;)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”