Heb eergisteren mijn boostpack aangevraagd. Gisteren mailtje gekregen met factuur, die ik vandaag betaald heb. Het geld zal dus ergens midden volgende week hun automatische systeem binnenkomen.
Ik vroeg me dan ook af waarom het pack nu al op active staat in het crm scherm. Wil dat zeggen dat ik nu al kan gebruik maken van de voordelen?
Quick basic boostpack vraagje
Staat nog op 140GB (had het verhoogd naar 140, normaal 100).
Nu krijg ik net een mail van Dommel binnen dat de "installatie van mijn ADSL lijn" gepland is voor volgende week. Ofwel gaat het hier over het boostpack, ofwel is er iets anders aan de hand en moet ik volgende maandag even bellen.
Is het normaal dat je zo'n mail krijgt voor je boostpackinstallatie?
Nu krijg ik net een mail van Dommel binnen dat de "installatie van mijn ADSL lijn" gepland is voor volgende week. Ofwel gaat het hier over het boostpack, ofwel is er iets anders aan de hand en moet ik volgende maandag even bellen.
Is het normaal dat je zo'n mail krijgt voor je boostpackinstallatie?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
- Bedankt: 52 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Toen ik m'n boostpackage opgezegd had, kreeg ik ook een e-mail dat het ADSL signaal is geïnstalleerd, dus dit zal wel normaal zijn.Moomin schreef: Is het normaal dat je zo'n mail krijgt voor je boostpackinstallatie?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Is wel ambetant als ge op een lager lijnprofiel zit dan 4Mbit/s, adsl signaal was ook geactiveerd bij opzeg boostpack en idd heb weer moeten bellen om me terug op mijn lager profiel te laten downgraden ….L-army schreef:Die installatie is inderdaad een standaard procedure. Vroeger was dit omdat de upload snelheid verhoogd werd als je een boostpack nam. Misschien een klein foutje in de workflow?