hoi
We zitten zonder kabel op dit moment ....... maar we kunnen telenet niet bereiken.
Op zijn minst gaat het over verschillende straten, dus het ligt aan telenet. Maar betekent dit nu dat we moeten wachten tot maandag ??
Of heeft iemand hier een oplossing voor ? Ik vind dit trouwens een heel erg slechte service !!
kabel werkt niet
volgens mij hebben ze wel een noodnummer voor zulke dingen. Of dat zou je toch verwachten van zo'n bedrijf. Maar als het meerdere starten zijn zal het wel opgelost geraken. Er zal ergens een aannemer wat kabels hebben doorgetrokken.
hellsnake schreef:volgens mij hebben ze wel een noodnummer voor zulke dingen. Of dat zou je toch verwachten van zo'n bedrijf. Maar als het meerdere starten zijn zal het wel opgelost geraken. Er zal ergens een aannemer wat kabels hebben doorgetrokken.
Ik vind het toch vreemd dat er niemand is om de telefoon op te nemen. Telenet heeft nog steeds zo goed als een kabelmonopolie en velen kunnen nergens anders heen en dan zo een crappy service aanbieden vind ik totaal niet kunnen !
probleem was opgelost na een uur of 2, maar ik vind het toch niet kunnen dat er bij telenet blijkbaar geen 24/7 service is aan de telefoon voor storingen. Ik neem aan dat ze storingen automatisch detecteren, maar toch....... .
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
De Telenet helpdesk is door de week van 8 tot 22 uur bereikbaar, in het weekend van 8 tot 17:30 ... voor residentiële klanten vind ik dat anders wel dik ok.tooslow schreef:probleem was opgelost na een uur of 2, maar ik vind het toch niet kunnen dat er bij telenet blijkbaar geen 24/7 service is aan de telefoon voor storingen. Ik neem aan dat ze storingen automatisch detecteren, maar toch....... .
Heb jij misschien een professioneel abonnement ? Want daar heb je wel een 24/7 nummer voor ... ik vind het eerlijk gezegd niet noodzakelijk als je maar een residentieel abonnement hebt ... wil je een 24/7 nummer, betaal er dan ook voor !