kabel werkt niet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
tooslow
Plus Member
Plus Member
Berichten: 110
Lid geworden op: 19 dec 2007, 19:24

hoi

We zitten zonder kabel op dit moment ....... maar we kunnen telenet niet bereiken.

Op zijn minst gaat het over verschillende straten, dus het ligt aan telenet. Maar betekent dit nu dat we moeten wachten tot maandag ??

Of heeft iemand hier een oplossing voor ? Ik vind dit trouwens een heel erg slechte service !!
Gebruikersavatar
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04

volgens mij hebben ze wel een noodnummer voor zulke dingen. Of dat zou je toch verwachten van zo'n bedrijf. Maar als het meerdere starten zijn zal het wel opgelost geraken. Er zal ergens een aannemer wat kabels hebben doorgetrokken.
tooslow
Plus Member
Plus Member
Berichten: 110
Lid geworden op: 19 dec 2007, 19:24

hellsnake schreef:volgens mij hebben ze wel een noodnummer voor zulke dingen. Of dat zou je toch verwachten van zo'n bedrijf. Maar als het meerdere starten zijn zal het wel opgelost geraken. Er zal ergens een aannemer wat kabels hebben doorgetrokken.

Ik vind het toch vreemd dat er niemand is om de telefoon op te nemen. Telenet heeft nog steeds zo goed als een kabelmonopolie en velen kunnen nergens anders heen en dan zo een crappy service aanbieden vind ik totaal niet kunnen !
tooslow
Plus Member
Plus Member
Berichten: 110
Lid geworden op: 19 dec 2007, 19:24

probleem was opgelost na een uur of 2, maar ik vind het toch niet kunnen dat er bij telenet blijkbaar geen 24/7 service is aan de telefoon voor storingen. Ik neem aan dat ze storingen automatisch detecteren, maar toch....... .
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

tooslow schreef:probleem was opgelost na een uur of 2, maar ik vind het toch niet kunnen dat er bij telenet blijkbaar geen 24/7 service is aan de telefoon voor storingen. Ik neem aan dat ze storingen automatisch detecteren, maar toch....... .
De Telenet helpdesk is door de week van 8 tot 22 uur bereikbaar, in het weekend van 8 tot 17:30 ... voor residentiële klanten vind ik dat anders wel dik ok.

Heb jij misschien een professioneel abonnement ? Want daar heb je wel een 24/7 nummer voor ... ik vind het eerlijk gezegd niet noodzakelijk als je maar een residentieel abonnement hebt ... wil je een 24/7 nummer, betaal er dan ook voor !
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”